سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

براي تيم هايي که از جام حذفي کناره گيري مي کنند جريمه در نظر گرفته خواهد شد/چمن حافظيه ترمیم نشود بازی های فجر در استان مجاور انجام خواهد شد

رئیس سازمان لیگ در خصوص اخطار به فجر گفت: فجر تأییدیه AFC را نگرفته است و تا زمانی که چمن ورزشگاه ترمیم نشود بازی برگزار نخواهد شد.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در خصوص کناره گیری بیش از اندازه تیمهای فوتبال از جام حذفی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کناره گیری تیمهای فوتبال از جام حذفی نگران کننده است و به اعتبار جام لطمه خواهد زد که سعی خواهد شد از کناره گیری بی موقع تیمها جلوگیری شود.

وی افزود: متأسفانه یک سری از تیمها چه تیمهای لیگ برتر یا دسته های پایین تر اول وارد مسابقات می شوند و بعد کناره گیری خود را اعلام می کنند و اين موضوع باعث پایین آمدن سطح جام حذفی خواهد شد.

مهدی تاج از صدور جریمه های مالی برای تیمهایي که در جام حذفی کناره گيري مي کنند خبر داد و اظهار داشت: تمامی تلاش ما این است که جلوی این جریان گرفته شود تا از جذابیت رویدادها کاسته نشود. این درست نیست که هر کسی دل بخواهی هر وقت خواست حضور پیدا کند و هر وقت دلش خواست از جام جدا شود. رسم فوتبال در هیچ جای دنیا چنین نیست لذا بدین منظور جریمه های مالی برای تیمهای مربوطه در نظر گرفته شده که صادر خواهد شد و به مدیران عامل تیمها ابلاغ خواهد شد چون قطعاً با ادامه اين روند حیثیت و اعتبار جام آسیب خواهد دید.

وی ادامه داد: تیمهای که در نظر دارند در میانه ی راه از جام جدا شوند به آنها پیشنهاد می شود که عملاً از ابتدا ورود نکنند یا اگر کسی توان مالی باشگاه داوری ندارد وارد این حیطه نشود.

تاج به راهکار این مشکل اشاره و عنوان کرد: تیمها برای شرکت می توانند از بازیکنان جوان و امید در تیم برای شرکت در جام حذفی بهره گیرند تا از بروز حواشی جلوگیری شود.

وی به نتایج بازدید ناظران AFC اشاره و تصریح کرد: ناظران AFC تمامی ورزشگاه های کشورمان را تأیید کرده و نمره A آسیا را داده اند اما ورزشگاه حافظیه متأسفانه نتوانسته نمره قبولی ناظران را کسب کند. به مسئولان ورزش و جوانان شیراز اعلام می کنم تا زماني که در جهت بهبود چمن حافظیه و رساندن آن به حد مطلوب اقدام نکنند بازیهای تیم شیرازی در استانی مجاور استان فارس به انجام خواهد رسید. اما این به معنای نیست که خللی در کاهش تعداد تیمهای کشورمان در لیگ آسیا بوجود خواهد آورد.

تاج تصریح کرد: تمامی نگرانی ما حضور تیمهای بیشتر در جام آسیا (سال آینده) خواهد بود و رساندن تمامی ورزشگاههای ما به حد استاندارد است تا از کشورهای رقیب آسیایی سبقت بگیریم.
وی در پاسخ به سؤال چرا زمان بعضی بازیها تغییر می کند گفت: متأسفانه این واقعیت دارد که زمان بعضی بازیها تغییر می کند اما سعی می شود در آینده برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا دیگر چنین اتفاقی صورت نگیرد.

رئيس سازمان لیگ در پایان ابراز امیدواری کرد: تمامی تلاش سازمان لیگ ارتقاء سطح کیفی ورزشگاهها و حضور سهمیه بیشتر در جام خواهد بود که امیدواریم با تلاش مسئولین این امر تحقق یابد.
 
پايان متن/
برچسب ها: چمن ، فجر ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.