سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویانیان:

مسئولان سازمان لیگ قرار است اشتباهشان را تصحیح کنند/حسینی را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت بازی با ستارگان میلان گفت: مسئولان باشگاه میلان برای بازی با تیم ما در تاريخ 7 آذر اعلام آمادگی کردند، بر این اساس ما در حال پیگیری مقدمات حضور آنان در ایران هستیم.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس بازي پرسپوليس با ستارگان ميلان، در جلسه ای با فتح اله زاده و قلعه نويی رضایت آنها را برای تغییر بازیشان گرفتیم و هماهنگی های لازم هم با تاج و بهروان برای برگزاری بازی با آث میلان انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان باشگاه میلان 30 بازیکن میلانی را به ما معرفی کرده‌اند که از بین آنها ما 17 بازیکن را انتخاب کرده‌ايم تا به ایران بیایند و مقابل بزرگان پرسپولیس صف آرایی کنند.


وي عنوان کرد: ما از قبل با سازمان لیگ برتر مکاتبه داشتیم اما آنها بدون نظر ما زمان بازی تیم ما مقابل تراکتورسازی را اعلام کردند، به هر حال قرار است تاج و بهروان کار درستی که خراب کردند را دوباره زحمت بکشند و صحیحش کند.

رويانيان درباره نارضایتی باشگاه تراکتورسازی نسبت به تغییر بازیش با پرسپولیس گفت: به هر حال این موضوع را باید سازمان لیگ برطرف کند چرا که خودشان مقصر اختلال این بازی ها شدند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره عدم حضور میثم حسینی در تمرینات تیم بیان داشت: من به کمیته انضباطی دستور دادم تا با این بازیکن برخورد کند چرا که حسینی مشکل مالی اش را در رسانه ها مطرح کرده و بدون اجازه در تمرینات شرکت نکرد.


وی درباره وضعیت نیلسون تصريح کرد: من با بازیکنی که طلبش را در رسانه ها مطرح کند هیچ حرفی ندارم، اگر نیلسون تمایل دارد می تواند نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.

رويانيان خاطرنشان کرد: به هر حال من از مسئولان سازمان لیگ سپاسگذارم که موافقت اولیه خود را برای تغییر بازی ما مقابل تراکتورسازی اعلام کردند.

انتهاي پيام/مح


برچسب ها: لیگ ، رویانیان ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.