سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی فاش کردند؛

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از انفجار بمب جان سالم به در برده است

رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که "موشه یعلون" و تعدادی از ژنرال‌های ارشد این رژیم از انفجار بمب در داخل تونلی که جنبش حماس حفر کرده و امتداد آن از غزه تا شهرک "هشلوشا "است، نجات پیدا کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، یعلون به همراه چند ژنرال ارشد اسرائیلی در حال بازدید از تونل حفر کرده توسط حماس بودند که پس از خروج آنها از تونل واحد مهندسی انفجار تونل‌ها وارد آن شد اما در همان لحظه بمبی منفجر و 5 تن از سربازان اسرائیلی را زخمی کرد.

بر پایه این گزارش، منابع اطلاعاتی اسرائیل گفتند که این بمب در تونل کار گذاشته شده بود و امکان داشت در حین بازدید یعلون از تونل منفجر شود و همین امر باعث شد که ارتش تحقیقات سری درباره جزئیات این حادثه و چگونگی کار گذاشته شدن این بمب در تونل به خصوص پس از کشف تونل از سوی ارتش اسرائیل آغاز کرده است تا مشخص شود که آیا هدف ترور یعلون بوده یا اینکه به طور تصادفی بمب منفجر شده است.

این تونل که اخیرا توسط رژیم صهیونیستی کشف شده است از خان یونس تا شهرک هشلوشا کشیده شده است که فاصله آن یک کیلومتر و نیم است و ادعا می‌شود حماس قصد داشته از این تونل برای انجام عملیات‌های نظامی علیه نظامیان صهیونیست استفاده کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.