سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي بيست و سومين کنگره جهاني ورزش هاي همگاني؛

ايران به عضويت تفيسا در آمد

در بیست و سومین کنگره جهانی ورزش های همگانی، ایران با کسب آرای بالا عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ورزش های همگانی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در بیست وسومین کنگره جهانی ورزش همگانی که در شهر انس خده در کشور هلند از 1 تا 5 آبان ماه برگزار شد، ایران با کسب آرای بالا عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ورزش های همگانی "تفيسا" شد.

در این کنگره که همزمان با مجمع عمومی تفيسا برگزار شد در خصوص سیاست ها و برنامه های آتی اين فدراسيون در طی سال های 2013 تا 2017 بحث و گفتگو شد. همچنین نمایندگان کشورهای حاضر در مورد نحوه عملکرد خود گزارشاتی را ارائه دادند.

در جریان این کنگره اعضاي هیئت رئیسه و رئیس تفيسا نیز انتخاب شدند که جوفوچانگ از کشور کره جنوبی به عنوان رئیس تفيسا انتخاب شد همچنین در اولین هیئت رئیسه جدید که یک روز بعد از انتخابات برگزار شد و از گانگ بایومن به عنوان دبیر کل تفيسا انتخاب شد.

در این کنگره علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و محمود صیدانلو مدیر کل دفتر توسغه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند که خود عضو هيئت رئیسه کنفدراسیون آسیایی ورزش های همگانی هستند در سومین روز از کنگره طی جلسه ای با نمایندگان کشورهای آسیایی ونگ یا لک، رئیس کنفدراسیون آسیایی برنامه های یکساله آسیا را بررسی ، تدوین و تصویب کردند.

شایان ذکراست، علی مجدآرا تقسیم بندی کشورهای آسیایی را پیشنهاد کرد که این موضوع نیز به تصویب اعضا رسید.
همچنین علی مجدآرا و محمود صیدانلو با نمایندگان کشورهای عضو تفيسا از جمله اندونزی ، عمان ، مصر و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی جلساتی به طور جداگانه برگزار کردند.

انتهاي پيام/مح
برچسب ها: تاخسیا ، ایران ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.