سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرانبها ترین وسیله ای که آزار را به همراه دارد

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت و رشد روز افزون شهرها نیاز به وسیله ای که بتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد و آنان را سریع به مقصد می رساند احساس می شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در عصر علم و تکنولوژی و با ورود وسایل و ابزار آلات پیشرفته و مدرن و رشد روز افزون جمعیت نیاز به وسیله ای احساس می شد که بتواند به جامعه بشریت کمک کند و پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

هواپیما بعنوان سریعترین وسیله برای رسیدن به مقصد است و ابزاری ارزشمند و گرانبها برای مسافرین است که آسایش و راحتی را برای مسافران به همراه دارد  اما گاهی این آسایش و راحتی می تواند باعث آزار و اذیت ساکنین اطراف فرودگاه گردد و حتی باعث سلب آسایش بیماران می شود.

آری از طریق این گرانبها ترین وسیله برای حمل ونقل مسافران روزانه هزاران پرواز به تمام نقاط کشور صورت می پذیرد و باعث سرعت عمل و رسیدن به موقع مسافران به مقصد می شود.

اما گذشته از رفاه و راحتی که برای مسافران به همراه دارد در برخی مواقع باعث آزار و اذیت بیماران می شود که در بستر بیماری به سر می برند و یا سالمندانی که تا پاسی از شب را به علت سرو صداهای زیاد ناراحتی قلبی و تنفسی آنان را تشدید می کند.

اما در این خصوص قمبری رئیس ادارۀ محیط زیست منطقه 9 تصریح کرد: فرودگاه یک منطقه ای است که فرا منطقه ای است و با توجه به اینکه فرودگاه امام   خمینی(ره) در خارج از شهر بنا شده است بستری مناسب برای مسافران به همراه آورده است و اگر ظرفیت فرودگاه تکمیل شود و پروازهای داخلی به فرودگاه امام منتقل شود بستری مناسب تری را برای شهروندان به همراه دارد.

وی ادامه داد: اگر این امر محقق شود خدمت رسانی به شهروندان اطراف فرودگاه بیشتر می شود و هم به عنوان یک مرکز فرهنگی برای شهروندان محسوب می شود تا بتوانند از آن به عنوان مکان تفریحی استفاده کنند.

قمبری با اشاره به مسیرهای فرودگاه مهر آباد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرودگاه مهر آباد از شمال به طرف  جاده مخصوص از سمت جنوب جاده قدیم کرج و از سمت شرق به آیت الله سعیدی راه دارد اگر فرودگاه مهر آباد به فرودگاه امام خمینی منتقل شود در فضای ترافیکی شهر کمک قابل توجهی می کند و از فضای باقیمانده به عنوان یک محل تفریحی برای شهروندان 22 گانه استفاده می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسافرین ، مقصد ، گرانبها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.