سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نگهداری، توزیع و استفاده از گوشت کوسه ماهی، ممنوع اعلام شد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: با توجه به فتوای برخی از مراجع محترم تقلید، استفاده از گوشت کوسه ماهی و نگهداری و توزیع آن ممنوع است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت ا... عالمی، افزود: با توجه به نگرانی ایجاد شده در بین مراجع و فتاوای ارائه شده از سوی برخی از مراجع عظام تقلید و رعایت احتیاط کامل به کلیه توزیع کنندگان گوشت کوسه ماهی، فرصتی داده شد تا کلیه محموله های موجود در سردخانه ها و مراکز نگهداری را به مناطق سنی نشین و یا خارج از کشور ارسال نمایند و این فرصت به پایان رسیده و با توجه به این موضوع، کلیه گروه های نظارتی دامپزشکی و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان ها وظیفه پی گیری و برخورد با تخلفات در این زمینه را دارند.
متولی غذای حلال در کشور گفت: با توجه به موارد فوق، هیچگونه مجوزی در جهت حمل و نقل محموله های کوسه ماهی در سراسر کشور داده نشده و در صورت مشاهده محموله هایی از جنس مذکور، با متخلفین برخورد خواهد شد.
آیت ا... عالمی، افزود: مسئولین دفاتر نمایندگی فقیه در ادارات کل دامپزشکی استان ها به عنوان ضابط قضایی بوده و در صورت برخورد با موارد تخلف، قوه قضاییه طبق قانون از آنها حمایت خواهد کر/س. 


برچسب ها: نگهداری ، گوشت ، ماهی ، کوشه ، ممنوع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.