سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اطلاعیه بسیج مساجد و محلات استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت 13 آبان

بسیج مساجد و محلات استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه، سال روز 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز را گرامی داشته است.

به گزارش‌خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:در این اطلاعیه‌با تأکید بر اهمیت زنده نگهداشتن این مناسبت ملی آمده است: 13 آبان، ياد حماسه هاي بزرگي را براي ما زنده مي كند كه الهام بخش تداوم راه انقلاب اسلامي و آرمان هاي امام راحل (ره) است. همان حماسه اي كه خون شهداي بسياري به پاي آن ريخته شده تا امروز من و تو اي برادر و خواهر، دشمن اصلي خود را بشناسيم.
در بخش دیگر این اطلاعیه آمده: در 13 آبان سال 58، دانشجويان پيرو خط امام، روح استكبار ستيزي و استقلال طلبي خود را با تسخير لانه جاسوسي آمريكا به نمايش گذاشتند، تا به برخي سياستمداران ساده لوح داخلي گوشزد كنند كه دشمن اصلي ايران اسلامي، آمريكا و هم پيمانانش هستند.
همان حادثه اي كه موجب برملاشدن اسناد خيانت و جاسوسي اعضاي گروهك هايي نظير نهضت آزادي، جبهه ملي، جنبش خلق مسلمان و ... گرديد؛ كه با طراحي كودتا، غائله هاي مرزي، شايعه پراكني، منفي بافي و سياه نمايي، جنگ رواني و مطبوعاتي و القاي اختلاف ميان مسئولان، به جنگ با نظام نوپاي اسلامي برآمده بودند.
و اين درحالي است كه اغلب گروهك هاي ياد شده، چه آنها كه اعضايشان در داخل كشور هستند و چه آنها كه از كشور گريختند، شعارها و مواضع غربي ها را سر مي دهند.
در بخشی دیگر این اطلاعیه با تأسی از فرمایشات معمار کبیر انقلاب می افزاید: حضرت امام (ره) با اشاره به اسناد بدست آمده از لانه جاسوسي و مشخص شدن ماهيت گروهك هاي منافق شبه مذهبي نظير نهضت آزادي و دولت موقت و غيره فتح لانه جاسوسي را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول توصيف كردند و تاكيد فرمودند كه: " اگر اين ها سركار مانده بودند به اسلام سيلي مي زدند.   "
اطلاعیه   بسیج مساجد و محلات استان چهارمحال و بختیاری با طرح چند سؤال از سیاستمداران اینگونه ادامه می یابد: حال چه به سر كساني كه دم از شعارهاي امام مي زدند آمده است که خواهان حذف شعار مرگ بر آمریکا درکشور می باشند؟ چرا با آتش فتنه خود، جوانان امت را مي سوزانند؟
چرا برخي آقايان با انتشار نامه اي به اوباما، از وي به خاطر تسخير لانه جاسوسي در ايران عذر خواهي مي كنند و خواستار معرفي 13 آبان به عنوان روز آشتي با آمريكا مي شوند؟ چرا بعضی سیاسیون کهنه کار راه خارج شدن از تنگناهای اقتصادی را در ارتباط برقرار کردن با آمریکا می دانند و از تسخیر کنندگان لانه جاسوسی آمریکا غافل و نقش آنها را برای خارج شدن از این برون رفت اقتصادی نادیده می گیرند؟ چرابه جاي پيروي ازخط امام و آرمان هاي انقلاب اسلامي بابيانه هاي فته انگيز، عوام فريبي مي كنند؟
این اطلاعیه، قضاوت را به ملت هوشمند ایران می سپارد و اذعان دارد: البته قضاوت با ملت هوشمند و فهيم ايران است كه در حماسه هاي تاريخي 23 تير 1387 و 9 دي 1388 به عينه مشخص ساختند هيچ گاه در دام چنين فتنه هايي نخواهند افتاد.
ملت ايران خوب مي داند تنها رمز سعادت دنيا و آخرت ما تبعيت از ولايت فقيه و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب مي باشد و هر گروه و يا افرادی كه از اين اصل مترقي منحرف شود، به سرنوشت تاريخي قاسطين و مارقين و ناكثين صدر اسلام مبتلا خواهند شد.
در بخش دیگر اطلاعیه بسیج مساجد و محلات استان آمده: خوشبختانه امروز جوانان و دانشجويان و فرهيختگان در تمامي زمينه هاي علمي با تلاش و انرژي روز افزوني مشغول فعاليت هستند، اميد است در آينده اي نه چندان دور شاهد به ثمر نشستن دستاورد هاي علمي اين عزيزان باشيم.
در پايان این اطلاعیه، تأکید شده: ما بسیجیان پایگاه‏های مقاومت بسیج مساجد و محلات اعلام مي داريم با تعالي معنوي، رشد علمي و برخورداري از روحيه شجاعت، سلحشوري، دشمن شناسي، استعانت از فرامين پيامبر گونه مقام معظم رهبري، آمادگي مقابله فراگير درجبهه علمي و فرهنگي با جنگ افروزان نرم به سركردگي شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار را داريم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور فعالانه در مراسم راهپيمايي سيزده آبان ، "روز ملي مبارزه با استكبار جهاني" ، همگي فرياد برمي آوريم "مرگ برآمريكا".      ش ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.