سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز/

نخستین پایانه‌ی توزیع عمده‌ی مرغ در البرز راه‌اندازی شد

نخستین پایانه‌ی توزیع عمده‌ی مرغ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عصر دیروز در حصارک کرج افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،در البرز، «علی‌اصغر براعی‌نژاد» مدیرکل اداره دامپزشکی استان البرز در مراسم افتتاحیه‌ی نخستین پایانه‌ی توزیع عمده‌ی مرغ در استان البرز، یکی از دغدغه‌های اصلی دامپزشکی را راه‌اندازی پایانه‌های توزیع گوشت دانست و گفت: اداره‌کل دامپزشکی استان البرز از احداث پایانه‌های گوشت دام، طیور و آبزیان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که وجود این پایانه‌ها کمک موثری به نظارت‌های بهداشتی و صنفی می‌کند، افزود: این مهم در تثبیت قیمت‌گذاری نیز بسیار موثر است.

مدیرکل اداره‌ی دامپزشکی استان البرز رصد کردن جابجایی محموله‌های دامی برای حصول اطمینان از سلامت محصول را از مزایای وجود این پایانه‌ها برشمرد.

براعی‌نژاد هم‌چنین وجود بارکد روی محصولات پایانه‌ی عمده‌ی توزیع مرغ را در ردیابی محصولاتی که سالم نیستند از دیگر مزایای این پایانه‌ها برشمرد و افزود: داشتن تاریخ تولید و مصرف محصولات، شهروندان را از سلامت محصول آگاه می‌کند.

این مسوول استان البرز خاطرنشان کرد: دایر کردن پایانه‌های توزیع علاوه‌بر این‌که قیمت محصولات را به سمت تثبیت می‌برد حلقه‌های زنجیره را کوتاه‌تر و محصولات تازه‌تری در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: البرز ، مرغ ، حصارک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.