سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک نمایش ایرانی مدال طلای جشنواره تئاتر خیابانی کردستان عراق را دریافت کرد

نمایش "پسرک بازیگوش"، نوشته و کار سامان خلیلیان، منتخب چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی "دربندی خان" اقلیم کردستان عراق شد و مدال طلای جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایش "پسرک بازیگوش" با شرکت در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی "دربندی خان" اقلیم کردستان عراق، موفق به کسب جایزه نخست بازیگری مرد با بازی احمد صمیمی و کارگردانی نخست این جشنواره شد و تندیس و مدال طلای این جشنواره را به خود اختصاص داد.

در این جشنواره، که در دو بخش داخلی و بین المللی برگزار شد، گروه های نمایشی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، مصر، آرژانتین، عراق و ایران نیز شرکت داشتند.

نمایش "پسرک بازیگوش" آذرماه به عنوان کار برگزیده جشنواره "دربندی خان" کردستان عراق به مدت یک هفته در اربیل و دهکوک اجرای عمومی خواهد داشت و از سوی کشور مصر نیز برای اجرای عمومی دعوت شده است.

این نمایش یک اجرای ویژه نیز در شهر حلبچه داشت که به شهدای بمباران شیمیایی هدیه شد و تماشاگران نیز استقبال خوبی از این نمایش به عمل آوردند.

در نمایش"پسرک بازیگوش" احمد صمیمی، علی رحیمی، مهدی ضیاییان پور و مجید یاراحمدی ایفای نقش داشتند و میلاد مولوی بعنوان دستیار کارگردان نمایش حضور داشت.

انتهاي پيام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.