سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سحر راز معصوميت از دست رفته را هويدا مي كند

پخش مجموعه تلويزيوني "معصوميت از دست رفته" به مناسبت فرا رسيدن محرم از سيماي اردوي شبكه سحر آغاز شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، داوود اسكندري مدير سيماي اردو با اشاره به ظرفيت‌هاي قابل توجه دوبله اردو در شبكه سحر گفت: اين مجموعه در 19 قسمت 40 دقيقه‌اي به سرپرستي علي محمد شيرازي و با حضور گويندگان اردوزبان هندي، پاكستاني و بنگلادشي در شهر قم دوبله شده است.

اسكندري از فعاليت خوب گروه دوبله اردو در تهران خبر داد و افزود: اين گروه در حال دوبله دو مجموعه تلويزيوني به نام‌هاي "اولين شب آرامش" و "پول كثيف" هستند و به زودي اين مجموعه‌ها براي پخش از شبكه سحر آماده خواهد شد .

"معصوميت از دست رفته" به كارگرداني داود ميرباقري محصول شبكه سه سيما و بازيگراني همچون امين تارخ، فريبا كوثري، سارا خوييني ها، امين زندگاني، حديث فولادوند، انوشيروان ارجمند و داريوش فرهنگبه روي آنتن رفته است.

اين مجموعه، داستان شوذب يكي از ياران حضرت علي (ع) را روايت مي‌كند كه خزانه‌دار كوفه و امويان است و در ميان عشق دو زن گرفتار مي‌شود. اولين زن ماريا است كه زماني مسيحي بوده و خاطرات شيريني از دوران خلافت علي (ع) دارد كه به منزل آن‌ها سر مي‌زده و دستگير فقر و تنگدستي آن‌ها بوده است. زن دوم نيز يك يهودي به نام حميرا است كه با شمايل كولي‌وار خويش، دل شوذب را مي‌فريبد و او را به‌تدريج با وسوسه به راهيابي بيشتر به دستگاه خلافت امويان، از ايمان دور مي‌كند و ...

لازم به ذكر است؛ پخش سريال "معصوميت از دست رفته" از پنجشنبه 9 آبان ماه شروع شده و هر روز ساعت 15:45 به وقت تهران از سيماي اردو پخش مي شود.


انتهاي پيام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.