سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

مردم هنوز تغییری در سیاست های آمریکا ندیده اند که شعارهایشان را تغییر دهند

یک کارشناس مسائل سیاسی معتقد است، هنوز دلایل کافی برای تغییر شعارهای مردم در 13 آبان امسال عیله آمریکا دیده نشدهو مردم امسال هم شعارهای همیشگی خود را سر خواهند داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حشمت اله فلاحت پیشه گفت : 13 آبان امسال همچنان شعارهای خاص خودش را خواهد داشت و مردم ایران هنوز تغییری در سیاست های آمریکا علیه کشور خود ندیده اند که شعارهایشان را تغییر دهند.


وی گفت : هنوز تحریم های ناعادلانه علیه ایران ادامه دارد که آمریکا در راس کشورهایی است که سیاست ضد ایرانی و تحمیل فشار علیه ایران را دنبال می کنند و از طرف دیگر و به طور همزمان دولت سیاست های تنش زدایی خود را پیش می برد و به هر اندازه ای که آمریکا به صورت عملی از این سیاست ها استقبال کند از تنش های بین دو کشور کاسته خواهد شد.


این استا دانشگاه افزود : اگر مردم بدانند آمریکا به دنبال وقت کشی و تداوم سیاست های منفی خود به روال گذشته است همچنان به شعارهای ضد آمریکایی خود ادامه خواهند داد.


وی با تاکید برتاثیرات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بر روابط دیپلماسی شکل کرفته بین دو طرف، عنوان کرد : مسلما افرادی که مخالف تعدیل سیاست ها وموضع منفیآمریکا علیه ایران هستند سعی می کنند از این روز برای جلوگیری از تداوم مذاکرات استفاده کنند./س



برچسب ها: کرمانشاه ، هنوز ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.