سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد تعداد پروازهاي خارجي و عبوري درآسمان ايران

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور از افزايش 5.1 درصدي تعداد پروازها در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: مجموع پروازهاي انجام‌ شده در فضاي كشور در مهر ماه به 35 هزار و 421 سورتي رسيد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، ابراهيم شوشتري ضمن اعلام اين خبر گفت: در مهرماه امسال 15 هزار و 39 پرواز عبوري بر فراز آسمان ايران انجام شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده درصد رشد به چشم مي‌خورد.

وي افزود: در ماه گذشته پنج هزار و 593 نشست و برخاست بين‌المللي انجام شده كه در قياس با مدت مشابه در سال 91، بيش از 12 درصد رشد را مي‌توان مشاهده كرد.

معاون عمليات هوانوردي با اشاره به كاهش 0.2 درصدي پروازهاي داخلي تصريح كرد: در مهرماه امسال 14 هزار و 36 پرواز داخلي فايل شده است كه نسبت به مهر سال گذشته 30 مورد كاهش صورت گرفته است.

شوشتري اظهار كرد: در مهرماه امسال نسبت به ماه‌ گذشته به طور كلي 1140 سورتي كاهش در پروازهاي داخلي، 706 سورتي افزايش در پروازهاي عبوري، 456 سورتي افزايش در نشست و برخاست بين‌المللي و 80 سورتي كاهش در ساير پروازها صورت گرفته و در مجموع 970 سورتي كاهش به ثبت رسيده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرواز ، عبوری ، آسمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.