سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني: مردم خواهان وزیر ورزشي هستند

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر سنجی های انجام شده حدود 85 درصد مردم ایران خواهان حضور یک وزیر ورزشي در راس وزارت ورزش و امور جوانان هستند.

سید هادی حسینی در گفتگوی  اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی نظر سنجی ها توسط شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  به این نتیجه رسیدیم که حدود 85 درصد مردم   کشورمان خواهان حضور وزیر ورزش در راس وزارت ورزش و امور جوانان هستند واین همان نظر مردمی است که به رئیس جمهور منتخب رای داده اند و باید به نظر  آنها احترام گذاشته شود به عقیده من  نیز اگر وزیر ورزش سابقه ورزشی داشته باشد از چندین جهت به سود ورزش کشور ما خواهد بود که  از آن جمله می توان به این نکات اشاره کرد: 

1-  اگر وزیر ورزشی باشد به طور حتم با ساختار ورزش کشور آشنا است و دیگر لازم نیست که وقت خود را صرف شناخت از این سازمان یا وزارتخانه انجام دهد چرا که اگر یک فرد غیر ورزشی  عهده دار این مسئولیت شود حداقل یکسال وقت خود را باید صرف این موضوع نماید.

2- تجربه یک مدیر ورزشی در راس وزارت ورزش موجب می شود که مشکلات و مسائل حاشیه ای ورزش سریعتر حل و فصل گردد و زیرا یک فرد ورزشی به خوبی از این مشکلات آگاهی دارد.

3-  با توجه به اینکه ما زمانی برای آزمون و خطا نداریم به اعتقاد من  یک وزیر ورزشی می تواند با مدیرت زمان عقب ماندگی های ورزشی را جبران نماید.

4- وزیر ورزش باعث نمی شود که ورزش به سمت و سوی سیاست گام بردارد.

5- وزیر ورزش تمام سعی خود را انجام می دهد تا با رویکرد فوریتی در عرصه ورزش وارد شود تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

پايان متن/
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.