سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

همایش کشوری زنان سرپرست خانوار در اراک آغاز به کار کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت : همایش کشوری «سبک زندگی زنان سرپرست خانوار» امروز با حضور آقای انواری ، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در دانشگاه ازاد اسلامی اراک برگزار شد.

 ولیئی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: 71 مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک ارسال شده که پس از بررسی آن در کمیته ارزیابی علمی 27 مقاله برای ارائه شفاهی و 16 مقاله برای ارائه پوستر گزینش شده و تمامی آثار در کتابی چاپ می شود.
وی افزود: این همایش با حضور مسوولان کشوری کمیته امداد، رییس انجمن مددکاری ایران و مسوولان وزارت کشور امروز در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اراک برگزار شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت : برگزاری چهار پنل و گروه تخصصی علمی در این همایش یکروزه تدارک شده است.
ولیئی ، بررسی آسیب های پیش روی زنان سرپرست خانوار، نیازسنجی علمی جامعه هدف و راهکارهای برون رفت از مشکلات زنان سرپرست خانوار در ده سال اخیر و استفاده از نقطه نظرهای نخبگان دانشگاهی در راهگسایی مشکلات دو هزار و 500 خانوار زن سرپرست کشور را از محورهای مقالات این همایش عنوان کرد.
در حاشیه این همایش کشوری نمایشگاهی از دستاوردهای بیش از 50 هزار خانوار زن سرپرست این استان در 20 غرفه دایر شده است./س
برچسب ها: آغاز ، همایش ، زنان سرپرست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.