سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

آغاز واگذاري سه ناحيه صنعتي در قزوين به متقاضيان سرمايه گذاري

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: با انجام علميات زيربنايي در سه ناحيه صنعتي نيكويه، الموت و طارم در قزوين كار واگذاري اراضي صنعتي به متقاضيان سرمايه گذاري در چند ماه آينده آغاز خواهد شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران قزوين عبدالقهار ناصحي در خصوص موقعيت جغرافيايي استان و استقبال صاحبان صنعت، جهت سرمايه گذاري خاطر نشان کرد: در اين استان خصوصاً شهركهاي صنعتي، كار طراحي و اجراي عمليات زيربنايي سه ناحيه صنعتي با مساحت بيش از 114 هكتار در طول يك سال اخير اقدام شده است.

وي ادامه داد: كه در حال حاضر، برخي از پروژه هاي زير بنايي به اتمام رسيده و برخي ديگر در حال انجام كار واگذاري زمين در اين نواحي صنعتي به متقاضيان سرمايه گذاري در چند ماه آينده آغاز خواهد شد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي تصريح كرد: همچنين در راستاي سياست دولت در هدايت و احداث شهرك‌ها و نواحي صنعتي در مناطق كمتر توسعه يافته ، احداث دو شهرك و ناحيه صنعتي شال و اسفرورين انجام شده و واگذاري زمين به سرمايه گذاران از ابتداي امسال در آنها آغاز شده است.

وي افزود: در اين راستا در سال 91 واگذاري 40 هكتار زمين صنعتي هدف گذاري شده بود كه با تلاش همكاران موفق شديم در سال گذشته 68 هكتار زمين صنعتي با رشد 8/1 برابري واگذار نماييم و درامسال با هدف گذاري واگذاري 45 هكتاري در طول هفت ماه گذشته 42 هكتار واگذار نموديم و اين نشانگر بستر سازي مناسب وزير محترم صنعت، معدن و تجارت و جذب مناسب سرمايه گذاران در شهركهاي صنعتي بوده است.

ناصحي با اشاره به تعداد واحدهاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي گفت: 1115 واحد توليدي و صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي استان وجود دارند كه حدوداً نيمي از آنها به بهره برداري رسيده اند.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي در پايان اضافه کرد: در اين واحدها حدود 1800 ميليارد تومان بايد سرمايه گذاري صورت گيرد كه در پانصد و هفتاد شركتي كه به توليد رسيده اند بيش از 1000 ميليارد تومان سرمايه گذاري انجام شده است و با اين وضعيت بيش از 16000 هزار نفر در شهركهاي صنعتي استان مشغول به كار هستند/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.