سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تبدیل کردستان به دروازه توسعه سرمایه‌گذاری ایران و ترکیه

نماینده خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در دیدار فعالان بخش خصوصی با سرکنسولگری ترکیه در ایران، خواستار تبدیل این استان به دروازه توسعه سرمایه‌گذاری ایران و ترکیه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، خاکسار گفت: حفظ صنایع موجود و ایجاد صنایع جدید مهم‌ترین رسالت خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان است.
نماینده خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از فعال بودن 15 انجمن فعال در حوزه معدن، غذایی و غیره در سطح استان خبر داد و گفت: این واحدهای صنعتی و انجمن‌ها می‌تواند بستر مناسبی برای تقویت و توسعه سرمایه‌گذاری و تجارت خارجی باشد.
وی افزود: تداوم و استمرار برگزاری این جلسات و حضور هیئت‌های سرمایه‌گذاری ترکیه بتواند بسترهای لازم برای توسعه مراودات بین دو کشور را فراهم کند.
خاکسار اضافه کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌ها و بسترهای موجود و توسعه همکاری‌ها منطقه‌ای زمینه تحقق اهداف در هر دو کشور فراهم شود.
نماینده خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: استان کردستان می‌تواند به عنوان دروازه برای سرمایه‌گذاری ترکیه محسوب و با تحقق این مهم مراودات و ارتباط تجاری با سایر کشورها را برای هر دو کشور فراهم کرد./س
برچسب ها: دروازه ، ارتباط ، صنایع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.