سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

اعطای نشان بین المللی مهر اصالت یونسکو به 11 نفر از هنرمندان فارس

تعداد 21 نفر از هنرمندان استان فارس نشان ملی مرغوبیت و برتری آثار صنایع دستی و تعداد 11 نفر، نشان بین المللی مهر اصالت یونسکو دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس ، از برگزاری داوری نشان ملی و مرغوبیت صنایع دستی منطقه جنوب کشور در هفتم دی ماه امسال خبرداد و گفت: مهر اصالت ، گواهینامه ای است که به صورت مشترک از طرف یونسکو و دفاتر فرهنگی هنری منطقه ای به منظور حفظ، احیاء و تداوم فعالیت حرفه ها و ارزش های بومی و سنتی به مصنوعات صنایع دستی اصیل و کیفی هنرمندان و صنعتگران که ضمن بهره گیری از مهارتهای حرفه ای ، الگوها و مفاهیم سنتی و با تکیه بر ابداع ، خلاقیت و نوآوری تولید شوند اعطاء می شود.

تاج بخش زمان داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی را در سال جاری ، هفتم دیماه اعلام کرد و افزود: استان فارس دبیری منطقه جنوب کشور شامل استانهای فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد ، بوشهر و هرمزگان را بر عهده دارند .

از سال 2007 تا 2012 تعداد 21 نفر از هنرمندان استان فارس نشان ملی مرغوبیت و برتری آثار صنایع دستی و تعداد 11 نفر نشان بین المللی مهر اصالت یونسکو دریافت کرده اند./.س

برچسب ها: نشان ، مهر ، اصالت ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.