سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی مطرح شد؛

اکبریان: جذب نیروهای بازنشسته توهین به افراد شاغل و نیروی جوان است/ ابوترابی‌فرد: جذب نیرو باید در چارچوب قانون باشد

نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی براینکه جذب نیروهای بازنشسته در دولت ممنوع است گفت: به کارگیری نیروهای بازنشسته باید در چارچوب قانون صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عزیز اکبریان" نماینده کرج در جلسه علنی امروز یکشنبه طی تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: مهلت قانونی معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به پایان می‌رسد، بنابراین درخواست می‌کنیم ریاست محترم جمهور سریعا نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی ورزش اقدام کند.  
 
وی افزود: مطلب دوم این است که براساس قانون برنامه پنجم و قوانین عادی کشور به کارگیری بازنشستگان به کلی ممنوع است مگر با مجوز هیئت وزیران ولی امروز به صورت گسترده بازنشسته‌ها مخصوصا در وزارت کشور به کار گرفته می‌شوند، آقای وزیر مصاحبه می‌کند که به کارگیری بازنشسته‌ها ممنوع است اما استانداری‌ها گوش نمی‌کنند لذا درخواست دارم حتما به این موضوع رسیدگی شود چرا که این توهین به افراد شاغل و نیروهای جوان در کشور است.  
 
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: امیدواریم دولت در چارچوب قانون و احیانا بازگشت برادران یا خواهران محترمی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند در مجاری امور در چارچوب قانون با تصویب هیئت دولت باید انجام شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شاغل ، نیرو ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.