سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده علوم پزشکی زنجان:

دانشگاه علوم پزشکی زنجان 8 دانشکده فعال دارد/جشن فارغ‌التحصیلی ورودی‌های 85

رئیس دانشکده علوم پزشکی زنجان با اشاره به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به تیپ یک گفت: این دانشگاه در حال حاضر هشت دانشکده در رشته‌های مختلف دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مهدی اسکندری به جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته پزشکی زنجان اشاره و اظهار کرد: این دوره بیستمین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان است.

وی با بیان اینکه این فارغ‌التحصیلان ورودی سال 85 دانشگاه هستند، تصریح کرد: این فارغ‌التحصیلان در برهه و دوره‌ای از تاریخ دانشجوی دانشگاه بودند که دانشگاه علوم پزشکی پیشرفت‌های خوبی را کسب کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی زنجان با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه علوم پزشکی زنجان از جایگاه خوبی برخوردار است، افزود: جشن فارغ‌التحصیلی یک برنامه به‌یادماندنی برای دانشجویان محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه قطعا والدین این دانشجویان برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی را متحمل شده‌اند، ابراز امیدواری کرد، دانشکده علوم پزشکی بتواند گوشه‌ای از زحمات و خستگی‌های این پدران و مادران را جبران کند.

اسکندری با اشاره به اینکه موفقیت این فرزندان برای پدران و مادران آنها نیز لذت‌بخش است، گفت: این موفقیت حاصل تلاش و زحمات شبانه‌روزی دانشجویان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در طول هفت سال گذشته از دانشگاه تیپ 2 به دانشگاه تیپ یک ارتقا یافته است، اظهار داشت: امید است این دانشگاه هر روز با حضور دانشجویانی کوشا و زحمتکش پله‌های ترقی را طی کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی زنجان با هشت دانشکده مشغول فعالیت است، اظهار امیدواری کرد که این فارغ‌التحصیلان بتوانند با پشتکار خود در دوره‌های دستیاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان تحصیل کنند.
برچسب ها: زنجان ، پزشکی ، دانشکده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.