سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورش در زنداني در انگليس

ک مقام ارشد اتحاديه کارگري افسران پليس زندانهاي انگليس روز شنبه اعلام کرد 180 تن از زندانياني که در زندان ميدستون در جنوب شرقي انگليس نگهداري مي شدند در شورشي در اين زندان مشارکت داشتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگـزاري رويترز، مقامات زندان ميدستون وقوع حادثه در يکي از بخشهاي اين زندان را مورد تاييد قرار دادند و اعلام کردند نيروهاي کمکي به اين بخش از زندان اعزام شده اند. برخي رسانه ها نيز از اعزام دو دستگاه آمبولانس به زندان مذکور خبر دادند، اما اعلام کردند هيچ فردي از سوي گروه پزشکي اعزامي مداوا نشد.

"رالف والريو" »‌معاون رئيس اتحاديه افسران پليس زندانهاي انگليس در اين باره گفت اخبار منتشر شده حاکي از مشارکت زندانيان خارجي در بي نظمي هماهنگ شده» است که به وخامت بيشتر اوضاع منتهي شده است.

وي افزود: با گذشت زمان، اوضاع به يک شورش شباهت پيدا کرده است.

اداره زندانهاي انگليس در خصوص اظهارات والريو هيچ واکنشي نشان نداد و از بيان علت وقوع اين حادثه خودداري کرد.

اين در حالي است که شبکه بي بي سي طي گزارشي اعلام کرد علت اعتراض زندانيان، شرايط بد زندگي بود که در پي کاهش شمار کارکنان زندان رخ داد. از ديگر علتهاي شورش زندانيان، سپري کردن مدت زمان بيش از حد طولاني در سلولها عنوان شده است.

بر اساس اعلام اداره زندانهاي انگليس، زندان «ميدستون»‌ محل نگهداري زندانيان خارجي است که بيش از 18 ماه از دوران حبس آنها باقي مانده است. ظرفيت اين زندان از سال 2009 به 600 نفر افزايش پيدا کرده است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: انگلیس ، زندان ، میدستون ، شورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.