سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامی: بازی راحت در لیگ معنا ندارد/به هماهنگی رسیده ایم

تیم والیبال کاله آمل دومین دیدار خود از سری مسابقات دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور را مقابل تیم شهرداری ارومیه برگزار می کند.

عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه وضعیت تیم ما بسیار خوب است. ما بازی اول خود را به تیم واگذار کردیم که جزو تیمهای مدعی لیگ امسال محسوب می شود و نباید گفت که نتیجه را به تیم ضعیفی واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: یک امتیاز اول تیم را در شرایطی به دست آوردیم که بازیکان تیم به دلیل حضور در ترکیب تیمهای ملی مختلف و همچنین حضور در رقابتهای ام باشگاههای جهان از هماهنگی خوبی برخوردار نبودند. ما می توانستیم مقابل تیم پیکان برنده میدان باشیم اما بدشانسی آوردیم وباختیم.

کاپیتان تیم والیبال کاله آمل گفت: تمامی بازیکنان تیم از انگیزه بسیار خوبی برای شکست تیم ارومیه در خانه خود برخوردارند، معتقدم هر تیمی که در این بازی تلاش بیشتری داشته و از اشتباه کمتری برخوردار باشد برنده میدان خواهد بود.

غلامی تصریح کرد: ما در دیدار دوم خود از هفته سوم مسابقات لیگ برتر به دنبال کسب سه امتیاز کامل بازی هستیم امیدوارم خدا هم به ما کمک کند. در حال حاضر وضعیت تیم نسبت به گذشته به مراتب بهتر شده است و هماهنگی بازیکنان در اجرای تاکتیکها بالاست.

وی یادآور شد: ما پیش از بازی مقابل پیکان فقط سه جلسه تمرین کرده بودیم متاسفانه از این مساله هم ضربه خوردیم امیدوارم در دیدار مقابل تیم شهرداری ارومیه بتوانیم با ارائه یک بازی حرفه ای نتیجه را به نفع خود خاتمه دهیم.

کاپیتان تیم والیبال کاله آمل در خصوص وضعیت مسابقات لیگ برتر امسال اظهارداشت: به نظرم لیگ امسال به پویا تر از سنوات قبل است چون بازیکنان خوب و صاحب نام در ترکیب اکثر تیمهای شرکت کننده پخش شده اند و تیمها با مهره هایی که در اختیار دارند با انگیزه بالاتری به مصاف یکدیگر می روند. تمامی مسابقات برای تیمها سخت است نمی توان گفت که بازی های راحتی در پیش داریم این سختیها با برنامه ریزی سازمان لیگ یعنی 2 بازی در هفته که باعث فشرده تر شدن مسابقات می شود مضاعف شده است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.