سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دراگون بوت قهرمانی کشور – تهران

پرونده مسابقات آقایان با قهرمانی تیم "البرز" بسته شد

پرونده ششمین دوره مسابقات دراگون بوت قهرمانی کشور، جام خلیج فارس با قهرمانی تیم گیلان در بخش بانوان قهرمانی البرز در بخش آقایان بسته شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران در این دوره از مسابقات که با حضور 16 تیم از 8 استان کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، در بخش آقایان تیم شگفتی ساز "پترو پارسه" البرز با کسب 11 امتیاز به مقام قهرمانی کشور رسید. پس از البرز تیم های تهران و بوشهر موفق شدند با 9 و 8 امتیاز در جایگاه دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گیرند. همچنین تیم های استان های خراسان شمالی با 8 امتیاز، آذربایجان شرقی با 5 امتیاز و هرمزگان با 3 امتیاز به ترتیب مقام چهارم تا ششم رده سنی آزاد را به خود اختصاص دادند.

در ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، برای نخستین بار تیم هایی در رده های سنی زیر 23 سال و بالای 40 سال نیز به رقابت پرداختند که در پایان در رده سنی زیر 23 سال تیم "سکان جفره" بوشهر با 8 امتیاز قهرمان شد و تهران با 4 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.
 
همچنین تیم بالای 40 سال تهران و سکان جفره بوشهر به ترتیب با کسب 6 و 2 امتیاز مقام اول و دوم این رده سنی را ار آن خود کردند.
 
پايان متن/زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.