سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالرزاق: بعضي ها مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند

سرپرست باشگاه گسترش فولاد گفت: تيم ما مدعي کسب جام حذفي است شيطنت بعضي آقايان تيم را به اين وضع برده است.

عبدالرزاق به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم خوبي داريم که از جوانهاي مستعد تشکيل شده و از شاخصه هاي مهم آن بومي بودن آن است که در رقابتها به ميدان مي رود و نتيجه نسبتا خوبي نيز کسب کرده است.

سرپرست باشگاه گسترش فولاد افزود: در بازي بعدي جام حذفي که با ذوب آهن برگزار خواهد شد با آمادگي مقابل اين تيم اصفهاني ظاهر خواهيم شد و شک نکنيد که جزو مدعيان عنوان قهرماني جام حذفي هستيم.

عبدالرزاق در پاسخ به سوال مشکل مدافعان با سرمربي تيم رفع شده است يا نه؟! تصريح کرد: مدافعان مطلقا با سرمربي تيم مشکلي نداشته اند و سرمربي تيم هيچ خصومتي با مدافعان ندارد و بدانيد وقتي در بازي از سري بازيهاي ليگ برتر به حساس تيمي که گل دريافت کند مدافعان مقصر اصلي هستند و اين کاملا طبيعي است و اصلا ربطي به دعواي اين دو ندارد و طبيعي است وقتي کسي ضعيف بازي مي کند مورد مواخذه سرمربي تيم قرار مي گيرد و اين در هر تيمي وجود دارد.

وي در خصوص اينکه چرا تيم گسترش در اين رده از جدول ليگ برتر قرار دارد اظهار داشت: تيم گسترش تيمي جوان و بومي است متاسفانه عده اي از آقايان  شيطنت مي کنند و با بردن تيم به حاشيه قصد تضعيف تيم را دارند و خواهان حذف اين تيم هستند ولي بدانيد اين تيم با همين بضاعت مدعي کسب عنوان قهرماني جام حذفي خواهد بود و در واقع به اصطلاح خودشان مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند و به اين صورت بوده که تيم در اين رده از جدول قرار گيرد و حقش نيست.

سرپرست باشگاه گسترش فولاد در پايان اعلام کرد: "گسترش" تيمي خواهد بود که با معيار جواني و انگيزه در نيم فصل دوم بازي و پرقدرت و براي کسب پيروزي در جام حذفي به ميدان خواهد رفت.

پايان متن/مح



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.