سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئيس جمهور:

شركت هاي "دانش بنيان" بعنوان يك اولويت در دستور كار قرار گيرند

معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه كسي كه توليد علم مي كند، الزاماً نبايد خودش سرمايه گذار باشد، گفت: محور توسعه در جهان علم و "فناوري" است كه بايد مورد توجه همه دستگاه ها قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، مهندس اسحاق جهانگيري در مراسم افتتاح چهارمين جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل با بيان مطلب فوق اظهار داشت: سياست اقتصادي بايد متكي بر علم باشد چرا كه سياست شتابزده آثار مخربش تا ساليان متمادي گريبانگير مردم و كشور خواهد بود.

وي، با اشاره به اينكه دولت براي عبور از اين شرايط بايد بر اساس حركت هاي علمي سياست اقتصادي را تدوين كند، افزود: كاهش تورم در مرحله اول و ايجاد اشتغال جوانان در مرحله دوم و رسيدن به يك رفاه نسبي از جمله آثار سياست اقتصادي مبتكي بر علم است كه اميدواريم با تغيير شرايط اقتصادي بر يك ثبات رسيده و از حالت شوك موجود خارج شويم.

مهندس جهانگيري با تأكيد بر اينكه بايد شاخص هاي منفي متوقف و به سمت مثبت حركت كنيم، خاطرنشان ساخت: با متوقف كردن تورم موجود بايد به سمت كاهش آن در جامعه حركت كرده و فضايي ايجاد كنيم تا بخش خصوصي و كساني كه صاحب ايده هستند در اين عرصه وارد فعاليت شوند./ع2

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.