سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای 13 آبان اعلام شد

با فرا رسیدن یوم الله 13 آبان شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور خدمات بهینه حمل و نقل به شهروندان،‌ تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با گرامی داشت 13‌آبان ،‌روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به شهروندان به منظور شرکت در راهپیمایی الزامی است.
لذا مقرر گردیده اتوبوس های شرکت واحد از ساعت 8 صبح  13/8/92 از خطوط فعال در میادین اصلی شهر نسبت به جا به جایی همشهریان به محل برگزاری مراسم 13‌آبان اقدام خواهد نمود.
شایان ذکر است به لحاظ مسدود بودن خیابان طالقانی و جلوگیری از اختلال در تامین نیاز های حمل و نقلی همشهریان ، اتوبوس های سایر خطوط عبوری پس از تردد در خیابان شریعتی ،‌ با ورود به خیابان سمیه و ادامه مسیر نسبت به جا به جایی مسافران خطوط اقدام خواهند نمود.
همچنین خیابان اصلی از جمله میدان خراسان ، قدس ، امام خمینی ، تجریش، راه آهن،‌ امام حسین (ع) ، سپاه ، انقلاب اسلامی ، ولیعصر(عج) و  پایانه شهید محلاتی است و لازم به یاد آوری است سرویس رسانی به دانش آموزان از ساعت 7 صبح از مقابل مدارس، دایر است.

انتهاي پيام/


برچسب ها: خراسان ، اختلال ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.