سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار دیگری از تروريستها در حومه ادلب و دمشق

اعضاي يک گروه تروريستي مسلح در کمين نيروهاي ارتش سوريه در حومه شهر ادلب کشته يا زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ عبير برکات گزارشگر المنار در گزارشي گفت: اين کمين حساب شده بر اساس بررسي‌ها و اطلاعات مردمي تدارک شده بود و ارتش عربي سوريه به همراه گردان مأموريتهاي ويژه ، اين کمين را در مسير تروريستهاي عضو گروه موسوم به گردانهاي بازهاي شام طراحي کرد که به کشته و زخمي شدن اعضاي باند تروريستي در منطقه واقع در بين روستاي قنيناس و مسطومه در حومه ادلب منجر شد.يک دستگاه خودروي شاسي بلند و مقادير زيادي اسلحه و مهمات نيز در اين کمين مصادره شد.

يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت:« با ياري و توفيق خداوند به مقر گروههاي تروريستي مسلح حمله شد.  يکي از شهروندان شريف ، ما را از وجود اين مکان مطلع کرد. از اين مکان به سوي نيروهاي ارتش عربي سوريه در روستاي مسطومه شليک مي شد.»

يکي ديگر از نيروهاي ارتش گفت:« ما به همراه گردان مأموريتهاي ويژه ملي به تعقيب آنها اقدام کرديم تا به يکي از مقرهاي گردانهاي بازهاي شام رسيديم. به اين مقر حمله کرديم و افراد مسلح داخل آن را کشتيم و شماري را نيز زخمي کرديم و همه تجهيزات موجود در اين مقر شامل خمپاره اندازهاي 120ميلي  متر و گلوله‌هاي خمپاره ، تفنگهاي خودکار ، بمب ، 450عدد گلوله خمپاره 120ميلي متر ، يک  دستگاه خودروي شاسي بلند و دستگاههاي مخابراتي مصادره شد».

همچنین نيروهاي ارتش سوريه شمار زيادي از تروريستها را در ريف دمشق به هلاکت رساندند و مخفيگاهها و تجهيزات ارتکاب جنايت آنها را منهدم کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.