سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه رقابت های ووشو جهانی مالزی؛

ملکی: با بد شانسی دو طلا را از دست دادیم

مدیر فنی تیم های ملی ووشو گفت: دو تا از بهترین شانس های طلا را در دوازدهمین دوره مسابقات ووشو جهانی را از دست دادیم.

مجید ملکی مدیر فنی تیم های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در اولین روز مسابقات ووشو جهانی که در سالن بدمینتون شهر کوالالامپور برگزار می شود دو مدال طلای قطعی کاروان ووشو کشورمان را از دست دادیم.

وی ادامه  داد: جواد آقایی ساندا کار وزن 75-  کیلو گرم با یک قرعه بد هنگام که به حریف قدرتمند چین خورد و متاسفانه با  اعمال نظر سر داور چین در نهایت با رای داوران مغلوب میدان شد.

 وی افزود:  جواد آقایی در راند اول مسابقه را به نفع خود به پایان رساند و راند دوم را به حریف چین واگذار کرد و راند سوم  نیز مساوی شدند.

  و دو داور به آقایی و دو داور به حریف چین رای دادند و در نهایت با رای سر داور که اتفاقا چیني هم بود رای نهایی به نفع حریف چینی اعلام شد و آقایی که یکی از بهترین شانس های کسب طلا بود از دور مسابقات خارج شد.

سرپرست کاروان ووشو اعزامی به مسابقات جهانی گفت: سجاد عباسی نیز ساندار کار وزن 70- کیلو گرم کشورمان که یکی از شانس های  خوب طلایی بود به دلیل مصدومیت از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد.

وی ادامه داد:  سجاد عباسی  در ابتدای نخستین دیدار خود مقابل  حریف قذاقی با ضربه ای که حریفش به ساق پای وی وارد کرد دچار شکستگی پا شد اما با غیرت به مبارزه خودش ادامه داد.

 وی افزود:  عباسی با وجود شکستگی از ناحیه پا اما توانست حریف خود را مغلوب کند و پس از مسابقه با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و با توجه به اینکه پای وی را گچ گرفتند از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد.

 وی تاکید کرد: تک تک ساندا کاران ایرانی که به پیکارهای جهانی آمده اند شانس خوبی برای کسب مدال طلا هستند و ما روی همه آنان برای آوردن مقام حساب کردیم به همین دلیل حس می کنیم دو مدال قطعی داريم.

وی در پایان گفت: با وجودیکه جواد آقایی و سجاد  عباسی  با بد شانسی  از دور رقابت ها خارج شدند اما سایر کاروان ووشو از نظر روحی در شرایط خوبی هستند و خوشبختانه ذره ای استرسی  به ووشو کاران وارد نشده و همگی با تمام توان فقط به کسب مدال طلا فکر می کنند./آق

برچسب ها: مدیر ، فنی ، شانسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.