سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عمر سیاسی امثال خاتمی تمام شده است/ تلاش جهت بستر سازی برای حضور دوباره

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با توجه به اینکه عمر سیاسی امثال خاتمی در نظام تمام شده است، جامعه حاضر به پذیرش آنها به دلیل عملکرد منفی‌شان در گذشته نیست.

"حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دولت در حل مشکلات جامعه، اظهار داشت: حمایت از دولت برای اجرای امور بنابه درخواست و مطالبه "مقام معظم رهبری"، مسئله‌ای است که باید مورد توجه تمامی افراد و ارکان جامعه قرار بگیرد اما حل مشکلات و معضلات جامعه نیازمند به زمان طولانی است و در دولت‌های قبلی هم مشکلات زیادی در جامعه وجود داشت.

عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور اسبق (محمد خاتمی)كه تلاش كرده به نوعي ارزوي خود براي ليدري اصلاحات را عنوان كند گفت: فتنه 78 و 88 به دلیل عملکرد برخی افراد در آن دوران به وجود آمد و خود آنها هم با مشکلات زیادی روبرو بودند و اشتباهات فراوانی نیز بر جای گذاشتند که نظام را متحمل خسارات بسیاری کرد حال اينكه با چه رويي آقايان به فكر بازگشت انهم با اين شيوه هستند جاي سوال است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سالک تصریح کرد: سخن گفتن از اینکه مردم نباید از دولت توقعی برای حل مشکلات داشته باشند، پشت پرده‌ای دارد که باید مورد توجه همه قرار بگیرد و این افراد با طرح اینگونه سخنان برای حضور خود در صحنه در حال فراهم‌سازی بسترهایی مناسب هستند.

وی با بیان اینکه آقایان از عملکرد خود در فتنه 88 عذرخواهی نکرده‌اند، لذا هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمر سیاسی امثال خاتمی در نظام تمام شده است، جامعه حاضر به پذیرش آنها به دلیل عملکرد منفی‌شان در گذشته نیست و تا آنها از مردم عذرخواهی نکنند هیچ جایگاهی در کشور به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.