سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر رایانه قابل حمل N5010 +تصویر

N5010 لپ‌تاپ‌های مدل 15.6 اينچي با امکانات بسيار عالي و قيمت فوق‌العاده بودند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،همه‌ ما به خوبي لپ‌تاپ‌هاي مدل N5010 شرکت Dell را به ياد داريم،آن‌ها همگي لپ‌تاپ‌هايي 15.6 اينچي با امکانات بسيار عالي و قيمت فوق‌العاده بودند.


اين سري لپ‌تاپ‌ها که در مدل‌هاي مختلف سخت‌افزاري موجود بودند را مي‌توانستيد با پردازنده‌هاي مختلف از intel Corei3 تا Corei7 بيابيد. با اين توضيح اين رده از توليدات، موفقيت زيادي را در بازار کسب کردند و در حقيقت دستگاه‌هايي همه کاره بودند که براي تقريبا هر نوع کاربري مي‌شد از آن‌ها بهره برد.

حال پس از آن تجربه خوب شرکت دل مدل N5110 را معرفي کرده است. اين مدل هم ارزان قيمت با امکانات عالي است که در رده‌هاي مختلف سخت‌افزاري به بازار مي‌آيد و در ضمن از ويژگي‌هايي چون خروجي HDMI و USB 3.0 بهره مي‌برد.


دستگاه پيشنهادي اين هفته از پردازنده Core i3 بهره مي‌برد. در کنار اين پردازنده 6 گيگابايت رم وجود دارد که مجموع اين دو قطعه، سيستم را براي کارهاي پردازشي مناسب مي‌کند.

هر چند که گرافيک اين دستگاه از رم مستقل استفاده نمي‌کند اما ميزان رم موجود روي دستگاه جبران مافات کرده و نرم افزارهاي گرافيکي دو بعدي را به راحتي و با سرعتي مناسب مي‌تواند مورد استفاده قرار دهد. اگر وزن دستگاه براي‌تان مهم است شايد اين مدل با داشتن مانيتور 15.6 اينچي انتخاب مناسبي نباشد./ش
برچسب ها: لپ تاپ ، راهنما ، خرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.