سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

شناسایی سرمایه گذاران بخشهای مختلف قائم شهر

فرماندار قائم شهر گفت: باید در بخش های مختلف شهرستان جذب سرمایه و سرمایه گذاری را شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ،علی پیرفلک در جلسه همزمان شکل گیری ستاد حمایت از سرمایه گذاری و تولید و همچنین جلسه کارگروه اشتغال قائم شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابتدای سال جاری در بارگاه امام رضا(ع)، موضوعات مختلف راهبردی عنوان کردند، اظهارداشت: بخشی از فرمایشات رهبری اهمیت سرمایه گذاری و تکیه به سرمایه گذاری و توان سرمایه گذاران و فعالان بویژه تولید داخلی کشور وسرمایه گذاران ایرانی تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه رهبری به موضوع حمایت و کار تاکید کردند، افزود: با توجه به منویات ولایت فقیه، در شهرستان ستاد حمایت از سرمایه گذاری و تولید راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل ستاد حمایت از سرمایه گذاری و تولید در شهرستان چند هدف بدنبال دارد، گفت:با راه اندازی این ستاد همه فعالیت های حوزه در امر سرمایه گذاری و توسعه را می توان رصد کرد و همچنین زمینه ها و بسترهای رشد و توسعه شهرستان باید بررسی و شناسایی کرد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه برای محقق شدن این امر باید داشته های شهرستان را شناسایی کرد، اظهارداشت: باید زمینه جذب سرمایه و سرمایه گذاری را شناسایی و وضعیت حوزه های کشاورزی، شیلات، دامپروری، پرورش گل و گیاه، زنبور عسل، آبزیان، طیور و محصولات استراتژیک و همچنین وضع موجود را بررسی کنید.

وی وضعیت اقتصادی، سرمایه گذاری، تولید و اشتغال را از دغدغه های بزرگ همه مسئولین نظام عـنوان کرد.   ش ک

برچسب ها: بخشهای ، مختلف ، قائم شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.