سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش تصویری بازی های حساس فوتبال در دو شبکه تلويزيوني

مسابقات فوتبال در هفته جاری در سراسر دنیا برگزار خواهد شد بر این اساس شبکه های مختلف تلویزیونی مهم ترین مسابقات داخلی و خارجی را پوشش تصویری داده و آنها را به صورت زنده پخش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهم ترین بازی های لیگ برتر انگلیس در هفته دهم امروز شنبه از طریق شبکه سوم سیما و شبکه ورزش به صورت زنده  پخش خواهد شد و لیگ سری آی ایتالیا هم شبکه ورزش پوشش خواهد داد. 

بر این اساس بازی تیم فوتبال  نیوکاسل مقابل چلسی امروز ساعت 16:15 دقیقه  به صورت زنده از شبکه سوم پخش می شود.

 بعد از این بازی شبکه ورزش بازی حساس و مهم  لیگ برتر انگلیس بین فولام و منچستر یونایتد امروز ساعت 22:30  دقیقه به صورت زنده زیر پوشش تصویری قرار می دهد.

 شبکه ورزش هم هفته 11 سری آ ایتالیا را پوشش تصویری می دهد و یکی از مهم ترین بازی های لیگ ایتالیا را بین تیم های فوتبال آث میلان و فیورنتینا را امروز ساعت 23:15 دقیقه پخش می کند.

شبکه های  سه و ورزش هم روز یکشنبه چند بازی مهم بازی های لیگ برتر داخلی و خارجی را تحت پوشش تصویری قرار می دهند.

 بر این اساس بازی معوقه هفته 11 جام خلیج فارس بین سایپا و استقلال ساعت 15 در شبکه سوم سیما به صورت زنده نشان داده می شود.

شبکه ورزش هم بازی دو تیم فوتبال نفت تهران و سپاهان را ساعت 15:30 دقیقه به صورت زنده پخش خواهند کرد

همچنین بازی هفته 11 سری آ ایتالیا بین اوونیزه و اینتر میلان را ساعت 17:30 دقیقه شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد کرد.

 شایان ذکر است: شبکه ورزش روز سه شنبه ساعت 23:15 یکی از مهم ترین  بازی های لیگ قهرمانان اروپا بین رئال سوسیداد و منچستر یونایتد را به صورت زنده پخش خواهد کرد این شبکه روز چهارشنبه هم یکی دیکر از بازی های لیگ قهرمانان اروپا در گروه F بین تیم های فوتبال بورسیا دورتموند و آرسنال را ساعت 23:15 دقیقه پوشش تصویری می دهد.

بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته 15 جام خلیج فارس هم روز چهارشنبه ساعت 15:15 دقیقه از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

 گفتنی است:  آخرین پوشش تصویری مسابقات فوتبال را شبکه سوم سیما روز جمعه 24 آبان ماه خواهد داشت شبکه سوم سیما در این روز بازی بین تیم ملی تایلند و تیم ملی ایران را در چهارچوب مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا ساعت 15:30  دقیقه به صورت زنده پخش خواهد کرد.

پايان متن/آق

برچسب ها: مسابقات ، فوتبال ، در
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.