سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

34 میلی متر باران در قصرشیرین بارید

نخستین باران پاییزی شهرستان مرزی و گرمسیری قصرشیرین را فرا گرفت و ضمن بارش 34 میلی متر باران، موجب تلطیف هوای این منطقه و خوشحالی مردم بخصوص کشاورزان شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛بارش باران از بامداد امروز شنبه در این شهرستان آغاز و لطافت خاصی به آب و هوا داد بطوریکه در مجموع 34 میلی متر باران در قصرشیرین باریده و بارش پراکنده هنوز هم در این منطقه ادامه دارد.

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شب گذشته شاهد بارش رحمت الهی در سطح استان کرمانشاه بودیم که در این راستا بخش گواور در شهرستان گیلانغرب بیشترین میزان بارش را داشته است.

سعید قاسمی افزود: بارش باران در شهرستان سرپل ذهاب 10 میلی متر، گیلانغرب 9 و در بخش مرزی سومار از توابع شهرستان قصرشیرین نیز حدود چهار میلی متر بوده است ضمن اینکه میزان بارش باران شهر کرمانشاه نیز 25 میلی متر گزارش شده است.

وی  گفت: پیش بینی می شود این وضعیت و بارش ها امروز و تا اواخر وقت فردا یکشنبه نیز در برخی از ساعات در سطح استان کرمانشاه ادامه داشته باشد و حتی شاهد بروز پدیده رعد و برق هم در آسمان استان خواهیم بود.

قاسمی گفت: هم اکنون دمای هوای شهرستان قصرشیرین 17درجه سلسیوس بالای صفر می باشد که نسبت به روز گذشته دو درجه دمای هوا این شهرستان کاهش داشته است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 25 هزار نفر جمعیت دارد.   ش ک

برچسب ها: کرمانشاه ، باران ، بارید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.