سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزان فلسطيني، به سمت فلسطين اشغالي موشک شليک کردند

ارتش رژيم صهيونيستي اعلام کرد فعالان فلسطيني در نوار غزه روز جمعه چند موشک به سمت جنوب اسرائيل شليک کردند ولي اين موشک ها به منطقه اي غيرمسکوني در اشکول اصابت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان، ارتش اسرائيل در صفحه خود در تويتر اعلام کرد در اين حمله به کسي آسيب نرسيد. 

اين حمله به دنبال درگيري هاي روز پنج شنبه بين ارتش اسرائيل و فعالان فلسطيني روي داد که بر اثر آن سه فعال فلسطيني کشته شدند.

اين تنش پس از انفجار بمبي روي داد که نيروهاي اسرائيلي را هنگام منفجر کردن تونلي که سه هفته پيش بين نوار غزه و اسرائيل کشف شده بود هدف قرار داد. در اين حادثه پنج نظامي اسرائيلي از جمله دو افسر زخمي شدند. 

حماس که کنترل نوار غزه را از اواسط سال 2007 در اختيار دارد اعلام کرد نوار غزه به جهنمي براي اشغالگران اسرائيلي تبديل خواهد شد. 

منابع امنيتي در دولت حماس اعلام کردند به منظور آماده شدن براي مقابله با تنش آفريني هاي بيشتر اسرائيل، همه مراکز امنيتي را تخليه و وضع آماده باش اعلام کرده اند. 

درگيري هاي اخير، خشونت بار ترين درگيري ها از زمان آتش بس بين اسرائيل و گروه هاي فلسطيني در 21 نوامبر سال گذشته محسوب مي شود. در عمليات هشت روزه اسرائيل در نوار غزه پيش از برقراري آتش بس، 184 فلسطيني و شش اسرائيلي کشته شدند و صدها موشک به سوي اسرائيل شليک شد. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.