سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از قرارگرفتن روی سکوی قهرمانی؛

رنجبر:باحضور کشتی گیران عنوان دار سطح مسابقات ایده آل بود

سرمربی تیم کشتی آزاد نظامیان کشورمان گفت:شاید تعداد کشورهای صاحب نام در مسابقات جهانی امسال محدود بود اما حضور کشتی گیران شاخص وعنوان دار سطح این رقابتها ایده آل بود.

ذبیح اله رنجبر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در مسابقات جهانی امسال تعداد کشورهای صاحب نام چندان زیاد نبود اما نفراتی که در قالب این تیم ها حضور داشتند اکثراً در سطح رقابتهای جهانی ،بین المللی در رده های سنی مختلف صاحب عنوان بودند وهمین موضوع باعث افزایش کمی و کیفی مسابقات شده بود.

وی تصریح کرد:درست است ما در تمامی اوزان صاحب مدال شدیم اما دلیل نمی شود که سایر تیم ها نفرات خوبی نداشتند، به هر حال همواره کشورهای میزبان با قدرت بیشتری در کشور خود به میدان می روند و ما نیز از این امتیاز نهایت استفاده را بردیم.

رنجبر در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً اعضای تیم همه نظامی بوندند گفت: صددرصد همین طور بوده،جعفر دلیری در وزن 96کیلو گرم که از پرسنل پایور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است وسایر نفرات نیز یا  سرباز بودند و یا از اعضای فعال بسیج هستند در نتیجه با تیمی کاملا نظامی در این مسابقات شرکت کردیم که خوشبختانه با اقتدار نیز به مقام قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد نظامیان در خاتمه خاطرنشان کرد:کشتی گیران آزاد کار کشورمان با غیرت و جنگندگی توانستند دراین مسابقات حق خود را بگیرند که امیدوارم این رقابتها پلی باشد برای ادامه موفقیت آنها،به همین منظور از کادر فنی تیم ملی تقاضا می کنم با حمایت های لازم نگاه ویژه ای به این بچه ها داشته باشد.

در پایان بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد نظامیان جهان تیم کشورمان با 5 مدال طلای فرشاد صفرزاده، محمد نادری ،سعید داداش‌پور ، اسماعیل نجاتیان و جعفر دلیری در اوزان 60، 66 ،74 ،84 و 96کیلوگرم و دو مدال نقره امید جلالی بهار و جعفر شمس ناتری در وزن های 55 و 120 کیلوگرم توانست با کسب 68 امتیاز و با اقتدار بالاتر از تیم های قزاقستان و چین 48 و 42 امتیازی به مقام قهرمانی برسد./آق

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، نظامیان ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.