سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

تجمع بزرگ ضد استکباری 13 آبان در کرمان برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ازبرگزاری تجمع بزرگ ضد استکباری در روز 13 آبان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، مهدی صدفی با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مرکز استان ، امسال ساعت 9 صبح از چهارراه توحید آغاز می شود ، افزود : مسیر راهپیمایی به سمت چهار راه قدس ، خیابان فلسطین ، میدان بسیج و در نهایت تجمع در میدان عاشورا است.

وی با اشاره به برنامه های 13 آبان در بخش های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، نمایشگاهی و رسانه ای در کرمان افزود: برپایی نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی ، چاپ و توزیع ویژه نامه، بروشور و کتابچه ، برگزاری مسابقات مختلف در قالب مسابقات قرآنی، اخلاقی، مقاله نویسی ، انشاء ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ، برپایی شب شعر در کانون هنر ، نشست های فرهنگی ، گفتمان بصیرت افزایی ، صبحگاه مشترک اعضای تشکل های دانش آموزی ، ویژه برنامه های خاص برای کودکان و نوجوانان و گلباران قبور شهدا بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز را از برنامه های یوم الله 13 آبان در کرمان است.

صدفی با اشاره به اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است ، تصریح کرد : ملت ایران با حضور در راهپیمایی ، پیام نظام جمهوری اسلامی را به دنیا اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، تنها شعار ملت ایران نیست ، افزود : امروزه این شعارها فریاد همه ی ملت های آزادی خواه بیدار جهان است که روز به روز گسترش پیدا می کنند.

صدفی خاطر نشان کرد: تا زمانی که این فریاد ها وجود داشته باشد و همه با هم متحد باشند ، دنیای استکبار بویژه آمریکا و اسرائیل نمی توانند برملتها مسلط شوند.

وی تکریم از شهدا به خصوص شهدای دانش آموز ، انتقال پیام ملت ایران به جهان به خصوص دنیای استکبار و به نمایش گذاشتن سرمایه گرانقدر نظام و وحدتی که در میان همه ملت ایران وجود دارد را از پیام های روز 13 آبان دانست./ز

برچسب ها: تجمع ، مبارزه ، پیام ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.