سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش مالی سونی در سه ماهه سوم 2013

سونی نیز مانند دیگر شرکت ها گزارش عملکرد مالی مربوط به سه ماهه سوم خود را منتشر کرد.پ

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ کمپانی ژاپنی سونی در طول این سال ها با افت و خیز های زیادی دست به گریبان بوده است، اما در طول یکی دو سال اخیر به لطف تمرکز بر روی بخش موبایل و همپنین روی خوش کاربران به اسمارت فون های سری اکسپریا این شرکت توانسته است در مسیر سود دهی و کسب درآمد قرار بگیرد.

این شرکت توانسته در سه ماه ی سوم 2013 به سود عملیاتی 151 میلیون دلاری دست یابد، سونی در مجموع در سه ماه سوم 2013، 4.27 میلیارد دلار درآمد از بخش سونی موبایل کسب کرده است که نسبت به مدت مشابه 39 درصد رشد داشته است.
 
 البته قابل ذکر است که بخش سونی پیکچرز نیز در این مدت 181 میلیون دلار ضرر داده است که علت این مسئله عدم استقبال از جدیدترین محصول سونی پیکچرز در مقایسه با فیلم Amazing Spider Man که در سال گذشته اکران شد می باشد، البته مدیران این بخش نیز به سختی در تلاش اند تا سود دهی را مجددا به سونی پیکچرز باز گردانند. همان طور که پیش بینی می شد بخش های صوتی و تصویری، تلویزیون، دوربین دیجیتال و PC نیز در این دوره عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند و حتی کم تر از پیش بینی کارشاناسان موفق به کسب درآمد شده اند.

برچسب ها: گزارش ، مالی ، سونی ، سه ماهه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.