سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از ممانعت حضور سرمربی الوند از نشست خبری؛

مدیر رسانه ای الوند:نمی دانم این همه اتفاقات از کجا آمد

صفی زاده پس از اعلام مسئوولان کمیته انضباطی ،از حضور طلایی در کنفرانس مطبوعاتی گفت :نمی دانم این همه اتفاقات از کجا آمد.

به گزارش  گروه  ورزشی  باشگاه خبرنگاران پس از  دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوند همدان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی هنگامی که رضا طلایی‌منش سرمربی الوند قصد داشت به سالن کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برود  با ممانعت مسئولان برگزاری مسابقه روبرو شد .
 

طلایی‌منش روز گذشته به علت اتفاقات دیدار الوند و استقلال خوزستان در چارچوب مسابقات جام حذفی از سوی کمیته انضباطی محروم شد و امروز روی نیمکت ننشسته بود.
 
این در حالی است که در گذشته علی دایی نیز دو جلسه محروم بود اما در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی حضور داشت.
 

 
 طلایی  در مورد اینکه چرا در گذشته علی دایی در کنفرانس‌ها حاضر می‌شده، خاطرنشان کرد: حتما علی دایی را از ما بیشتر قبول دارند . بیش از این هم نظری ندارم و به خواسته کمیته انظباطی احترام می گذارم.
 
 
در ادامه صفی زاده گفت : نمی‌دانیم چرا همه اتفاقات برای الوند همدان می‌افتد. یکی در فدراسیون به ما می‌گفت اتفاقاتی که برای الوند همدان می‌افتد را در 50 سال گذشته ندیده بودم. الوند فوتبال پاکی را ارائه می‌کند و همه این مسئله را دیدند. نمی‌دانم دلیل این کارها چیست و واقعا عجیب است. ما باشگاه خصوصی هستیم و به جای حمایت کردن این مشکلات را به وجود می‌آورند. واقعا نمی‌دانم اگر پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند با چه ضمانتی می‌خواهند این مشکلات را برای آنها ایجاد نکنند.
برچسب ها: الوند ، همدان ، طلایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.