سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
یهودی ، رژیم اشغالگر قدس را نامشروع و برخلاف تعالیم یهودیت توصیف کرد که به نام دین ، برای نیل به اهداف مادی خود تلاش می کند.
کارشناس چيني که ايران را کشوري بسيار با اهميت در منطقه توصيف کرد، سفر رييس مجلس ايران به چين را نيز مهم خواند.
گرجستان درست پنج ماه بعد از اینکه قرارداد لغو روادید با ایران را بصورت یکجانبه فسخ کرد، به شهروندان اسرائیلی اجازه ورود بدون ویزا صادر کرده است. در اقدامی متقابل، اسرائیل نیز روادید را برای سفر گرجی‌ها به این کشور لغو کرد.
هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی با تعرض به حریم هوایی لبنان، حاکمیت این کشور و قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل را نقض کردند .
زیان مالی ناشی از جاسوسی دولت آمریکا از یاهو و گوگل، این دو شرکت را به اعمال فشار بر کنگره برای تغییر سازوکارهای نظارتی دولت وادار می کند.
رئیس جمهور ترکیه گفت : ترکیه مخالف هر گونه سلاح کشتار جمعی است.
شرکت های مختلفی مانند سامسونگ و سونی، تولید ساعت های هوشمند اندرویدی خود را آغاز کرده اند، در این میان جای محصولی از سری نکسوس خالی می باشد، اما گویا گوگل نیز قصد دارد در سال آینده ساعت هوشمند خود را عرضه کند.
جمعیت الوفاق اعلام کرد گزارش حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به دفتر این جمعیت و نمایشگاه و موزه انقلاب را به گزارشگر آزادی بیان سازمان ملل ارائه خواهد داد.
یک نفر، نارنجکی را در ساختمان دادگاهی در روسیه منفجر کرد که بر اثر آن این فرد به همراه افسر دادگاه کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر انفجار بمب در مراسم عروسی در شمال افغانستان دستکم نه تن زخمی شدند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.