سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی نرده های ترافیکی معابراصلی جنوب غرب پایتخت

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 از بهسازی نرده های ترافیکی معابر اصلی این منطقه خبر داد.

 سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بهسازی تجهیزات ترافیکی معابر اصلی منطقه 18 و بهسازی نرده های ترافیکی معابر اصلی این منطقه در دستور کار معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش سوانح رانندگی و بار ترافیک، سهولت تردد شهروندان در دست اجرا است.
سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ های اجرایی فنی و عمران و ترافیک نواحی 7 گانه منطقه 18 با همکاری و مشارکت معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه و پلیس راهور به منظور بهسازی تجهیزات ایمنی و ترافیکی و انجام عملیات خط کشی در معابر اصلی این منطقه در آماده باش کامل اند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: مرمت و بهسازی نرده های ترافیکی بلوار معلم، مرمت و بهسازی سرعتگیرهای خیابان های تختی، حیدری، یادگار و سپیده که بر اثر مرور زمان کارائی خود را از دست داده اند از اقدامات اجرایی این طرح است.
سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 افزود: اجرای عملیات خط کشی معابر اصلی منطقه 18 از جمله سطوح خیابان های پرتردد چهارده معصوم (ع) یادگار، تختی و شهیدان اسماعیلی با هدف کاهش سوانح رانندگی و بار ترافیک از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه است./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.