سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی: تغییر کادر فنی مس کرمان روحیه ای مضاعف به این تیم تزریق کرد

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تغییر کادر فنی کرمان شوک بزرگی در تیم مس ایجاد کرده و روحیه ی تیمی مس کرمان را بالا برده است.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی مقابل مس کرمان داریم بازیکنان مس خیلی خوب کار می کنند و همچنین با تغییر کادر فنی مس کرمان انگیزه های خاص در تیم ایجاد نشده است .

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: تیم مس کرمان از لحاظ مالی وضعیت خیلی خوبی دارند و این می تواند نکته ی مهمی برای تیم مس کرمان و بازیکنان باشد.

وی اضافه کرد: مس نسبت به سال های قبل بسیار بهتر نتیجه گرفته است و این در بازی با استقلال بسیار نمایان بود که برای خوبی را در برابر استقلال به نمایش گذاشتند .

مهدوی در خصوص مصدومین و محرومین بازی مقابل مس کرمان بیان کرد: به احتمال زیاد ما در این بازی کار دوست ، آبشک و  حاجی زاده را نخواهیم داشت که حاجی زاده 3 کارت و آبشک و کار دوست مصدوم شدند.

من فکر می کنم بازی در مس برای تیم ما بسیار سخت باشد چون آب و هوای کرمان قدری برای تیم های حاشیه ی دریا و تیم های شمالی کشور با توجه به آن شرایط آب و هوایی سخت خواهد بود.

وی در خصوص خداحافظی مجیدی در بازی مقابل مس کرمان اظهار داشت: مجیدی بازیکن بزرگی است که این خداحافظی اهالی فوتبال را ناراحت کرد امیدوارم در هر موقعیتی که هست موفق باشد.

مهدوي در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در بازی مقابل مس کرمان بتوانیم نتیجه ی خوبی را به ارمغان بیاوریم.

پايان متن/مح
برچسب ها: کرمان ، مس ، کادر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.