سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ارزش دفترچه های "بیمه خدمات درمانی" تا 3 ماه آینده

به نظر می رسد با اقدام بیمه ها در ظرف 3 ماه آینده و رایزنی کمیسیون ها و نگاه جدید دولت مقدمات رفع مشکل نظام سلامت محقق شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر انوشیروان محسن بندپي، مدیر عامل سازمان بیمه ایران گفت:  نظام بيمه سلامت در راه رفع اقدام صندوق هاست که متاسفانه تا به امروز عملی نشده است.

وی افزود: برخی از صندوق ها حاضر به اقدام نمی شوند زیرا خدمتی که دریافت می کنند کیفی تر است و به نسبت پول بیشتری دریافت می کنند از این رو بیمه ها تمایل به اقدام ندارند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده بیمه های سازمان خدمات درمانی کم است افزود: بیمه سازمان خدمات درمانی را باید ارتقا بدهیم و دفترچه را به درجه اي از اعتبار و اعتماد برسانیم تا مشتری برای آنها پیدا شود.

وی تصریح کرد: دفترچه سازمان خدمات درمانی بین مردم مشتری دارد اما بین آن هایی که خدمات ارائه می کنند مشتری ندارند از این رو اعتبار این دفترچه ها را باید تقویت کرد.

وقتی تصریح کرد: قشر آسیب پذیر، روستانشین و حاشیه نشین ها اصلی ترین استفاده کنندگان از این دفترچه ها هستند که باید این قشر از افراد را بیشتر تقویت کرد و زیر نظر گرفت.

خدمات دفترچه های تامین اجتماعی به مراتب بیشتر است زیرا بیمه سازمان خدمات درمانی بخاطر مانده مطالعات و تعهدات کمی که داده می شود اعتبار این دفترچه ها بسیار کم است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.