سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی گلدن استیت: فکر می کردم "برایانت" وانمود به مصدومیت می کند

سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت بعد از اولین دیدار فصل مقابل لیکرز گفت: وقتی فصل قبل کوبی برایانت از ناحیه آشیل پا مقابل تیم ما آسیب دید، فکر می کردم برای گرفتن خطا، خود را به مصدومیت زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مارک جکسون سرمربی گلدن استیت بعد از اولین دیدار فصل مقابل لیکرز اعتراف کرد که وقتی برای اولین بار با مصدومیت کوبی برایانت مواجه شد، فکر می کرد که کوبی خود را به مصدومیت زده است.

برایانت در جریان برد 118 بر 116 فصل قبل مقابل گلدن استیت مصدوم شد و در حالی که سه دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، روی زمین افتاد. داور بهت زده برای بازیکن حریف خطا اعلام کرد و کوبی با وجود مصدومیت از روی زمین بلند شده و دو پرتاب پنالتی خود را انجام داد.



جکسون مربی حریف می گوید: حتی تا میانه کار فکر می کردم، این یکی از بازیهای کوبی بوده و خبر نداشتم که مصدومیت این بازیکن واقعی بود. این یکی از لحظات مربیگری من است که به خاطرش پشیمانم. اگر آن صحنه بار دیگر تکرار می شد، بعد از پرتابهای کوبی، وقت استراحت می گرفتم تا این بازیکن به خارج از زمین منتقل شود.

در آن زمان، وقتی مالکیت توپ به دست گلدن استیت افتاد، وقت استراحت اعلام نشد تا برایانت روی نیمکت بنشیند و به همین دلیل هم استیو بلیک،‌ گارد لیکرز مجبور شد روی یکی از بازیکنان حریف خطا کند تا بازی متوقف شود.

همان شب هم مشخص شد که آشیل پای برایانت آسیب دیده است.
برچسب ها: مارک ، جکسون ، وریورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.