سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهی 60 هزار میلیاردی دولت به بیمه ها؛

بدهی 60 هزار میلیاردی دولت به سازمان های بیمه گر

ربیعی گفت: بیش از 60 هزار میلارد تومان بدهی دولت های پیشین به سازمان ها ی بیمه گر است که هم ا کنون نیز با قی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از همایش خانواده و تکریم بازنشستگان که صبح امروز در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد علی ربیعی در این همایش اظهار داشت: کشور ایران دارای جامعه ای است که منحنی رشد آن به سمت سالمندی است و باید به مسائل مربوط به سالمندان توجه بیشتری شود.


وی با اشاره به اینکه 25 ذی الحجه هر سال به ما یاد آوری می کند که به فکر بازنشستگان باشیم گفت: در آستانه این روز به این فکر می افتیم  که برای بازنشستگان برنامه ریزی هایی را داشته باشیم.


ربیعی تصریح کرد: در حال حاضر دولت بیش از 60 هزار میلیارد تومان به سازمان های بیمه گر بدهی دارد که این بدهی مربوط به دولت های پیشین است که تا الان باقی مانده است.


وی با اشاره به این که نسل دهه سی تا چهل آمادگی این را ندارد تا به زندگی دریک شرایط جدید وارد شود یاد آور شد : در حال حاضر عده ای از بازنشستگان برای امرار معاش نیازمند مشغول به کار بودن هستند که باید این موضوع بررسی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.


وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد : به دنبال اجرای طرح مدیریت بازنشستگان در دولت هستم چرا که بازنشستگی پدیده ای فرهنگی است که تعداد زیادی را در بر می گیرد  و بر این اساس قرار است برنامه ای به دولت معرفی کنیم و بر اساس آن اقدامات لازم انجام شود./ف

 

برچسب ها: برنامه ، جدید ، نسل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.