سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته يازدهم لاليگا

رئال با هتريک رونالدو سويا را در هم کوبيد

رئال مادريد شب گذشته در هفته يازدهم رقابت‌هاي لاليگا با هتريک ستاره پرتغالي‌اش سويا را در هم کوبيد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، هفته يازدهم لاليگا شب گذشته پيگيري شد و در آخرين مسابقه رئال مادريد در سانتياگوبرنابئو ميزبان سويا بود.

گرت‌بيل که انتقادهاي زيادي از بازي وي پس از ال‌ کلاسيکو شده بود، در دقيقه 14 دروازه سويا را باز کرد و 13 دقيقه بعد دومين گل خود و تيمش را به ثمر رساند.

کريستيانو رونالدو در دقيقه 32 از روي نقطه پنالتي گل سوم را وارد دروازه سويا کرد و 6 دقيقه بعد پاکيتيچ از روي نقطه پنالتي يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد. باکا دو دقيقه بعد اختلاف را به يک گل رساند تا اين بازي در نيمه اول با نتيجه پر گل سه بر دو به پايان برسد.

کريم بنزما در دقيقه 53 چهارمين گل رئال مادريد را به ثمر رساند و کريستيانو با گلزني در دقايق 60 و 71 هتريک و تيمش را 6 گله کرد. رونالدو تعداد گل‌هاي خود را در اين فصل به عدد 11 رساند. راکيتيچ نيز در دقيقه 63 دومين گل خود و سومين گل تيمش را به ثمر رساند.

در دقيقه 76 ام بيا با دريافت کارت زرد دوم از سوي داور مسابقه اخراج شد تا سويا در دقايق باقي‌مانده 10 نفره به کارش ادامه دهد. در حالي که 10 دقيقه به پايان 90 دقيقه قانوني مسابقه باقي مانده بود، کريم بنزما يک بار ديگر گلزني کرد تا رئال با نتيجه 7 بر 3 به پيروزي برسد.

شاگردان آنچلوتي با اين پيروزي همچنان با 25 امتياز در رده سوم جدول لاليگا قرار دارند.

در ساير ديدارهاي شب گذشته نيز اوساسونا با کسب سومين پيروزي فصل خود مقابل رايووايکانو با 10 امتياز از 11 بازي در رده شانزدهم جدول قرار گرفت.

اوير (دقيقه يک)، اوريول ريرا (دقيقه 13) و روبرتو تورس (دقيقه 58) براي اوساسونا و گالوز در دقيقه 71 براي رايووايکانو گلزني کردند.

دي لاس کيوواس نيز در دقيقه 66 با دريافت کارت قرمز مستقيم از سوي داور مسابقه اخراج شد تا اوساسونا در دقايق باقيمانده 10 نفره به کارش ادامه دهد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: رئال ، رونالدو ، لالیگا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.