سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

هوای زنجان از روز جمعه بارانی می‌شود

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان زنجان از اواخر روز جمعه، هوای استان بارانی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  احد یاغموری وضعیت جوی استان را برای امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: این وضعیت گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

وی وضعیت جوی روز جمعه را در طرف صبح نیمه ابری پیش‌بینی کرد و افزود: این وضعیت جوی در بعد از ظهر با افزایش ابر شدت وزش باد همراه می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی از طرف غرب و جنوب غرب به استان زنجان از اواخر روز جمعه تصریح کرد: فعالیت این سامانه بارشی منجر به بارش در سطح استان زنجان خواهد شد.

این مسئول بیشترین فعالیت سامانه بارشی وارد شده به استان زنجان را در جنوب استان دانست و اضافه کرد: این سامانه موجب بارش در مناطق جنوبی استان شامل قیدار و گرماب می‌شود.

یاغموری با بیان اینکه طی چند روز آینده دمای استان زنجان تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: با آغاز فعالیت سامانه بارشی، دمای بیشینه استان کاهش می‌یابد.

وی دمای حداقل و حداکثر استان زنجان را طی روز گذشته بین یک و 17 درجه در نوسان اعلام کرد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت تغییری نکرده است.

این کارشناس حداکثر دمای ثبت شده در سطح استان زنجان را طی 24 ساعت گذشته 21 درجه عنوان کرد و گفت: این دما از آب‌بر گزارش شده است.

یاغموری پایین‌ترین دمای گزارش شده از سطح استان زنجان را مربوط به سلطانیه دانست و گفت: طی روز گذشته دمای دو درجه زیر صفر از این شهر گزارش شده است.
برچسب ها: زنجان ، بارانی ، جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.