سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

برگزاری جام اسکواش ستارگان دنیا آذرامسال در مالزی

رییس سازمان لیگ اسکواش کشور از برگزاری جام اسکواش ستارگان دنیا آذرامسال در مالزی خبر داد.

جلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: اسکواش بازان برتر ایران در این جام شرکت خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات اسکواش از نظر کمی و با کیفیت مورد توجه جدی فدراسیون است.

رییس سازمان لیگ اسکواش کشور به اهمیت فعالیت هیات های اسکواش استانهای کشور اشاره و تصریح کرد: از آنجاییکه ورزش اسکواش کم هزینه است ، با حمایت اندک مسوولان و صاحبان واحد های مهم تولیدی و صنعتی می توان شاهد رشد و پیشرفت چشم گیری این رشته بود .

جلیلی به برگزاری مسابقات اسکواش آقایان لیگ برتر و مسابقات اسکواش بانوان و آقایان لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت:10 تیم از استانهای مختلف کشور در لیگ برتر اسکواش با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه هفته چهارم و آخر دور رفت لیگ برتر اسکواش امروز در ساری آغاز شده است ، افزود: در حال حاضر تیم های انقلاب تهران ، گلستان و یزد به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

جلیلی از حضور شش تیم در لیگ برتر اسکواش بانوان خبر داد و گفت: مسابقات لیک برتر اسکواش بانوان کشور با حضور تیم های مازندران ، یزد، گلستان ، تهران ، اراک و اصفهان از آذر ماه آغاز خواهد شد.

رییس سازمان لیگ اسکواش کشور همچنین از برگزاری مسابقات لیگ دسته بانوان و آقایان کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک اسکواش کشور با حضور شش تیم انجام شده و هشتم آذرماه سال جاری این مسابقات در یزد آغاز می شود/س.

برچسب ها: برگزاری ، جام ، اسکواش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.