سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری:

برنامه‌ریزی لازمه دستیابی به تولید ملی مطلوب است

رئیس خانه صنعت ومعدن چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی لازمه دستیابی به تولید ملی مطلوب است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، محمدجواد رادمنش در مراسم تجلیل از صنعتگران استان اظهار کرد: صادرکنندگان موجب افتخار هستند چرا که با صادرات می‌توانند حضور سیاسی و اقتصادی کشور را در دنیا مستحکم کنند.

وی با تاکید بر لزوم گسترش تولید در عرصه صادرات، تصریح کرد: برای دستیابی به تولید مطلوب باید سیاست‌گذاری مناسبی در این زمینه اتخاذ کرد که در این راستا نیز باید سفارتخانه‌های کشور معرف تولید کشور باشند.

رادمنش خاطرنشان کرد: برای تولید صادراتی نیاز به تهیه آمار تحلیلی است چراکه بدون آمار و برنامه‌ریزی صحیح همچنین آنالیز و ارزیابی لحظه‌ای نمی‌توان به تولید مطلوب ملی دست یافت.

رادمنش سرمایه در گردش را مهم‌ترین ابزار تولیدکننده برشمرد و افزود: دولت باید واحدهای فعال را در اولویت حمایت قرار داده تا نه تنها متوقف نشوند بلکه به تولید خود ادامه دهند؛ همچنین به واحدهای نیمه فعال و روبه تعطیل توجه شود که به چرخه تولید باز گردند.

وی با اشاره به اهمیت حجم نقدینگی در عرصه تولید، افزود: حجم نقدینگی باید توسط سیستم بانکی تنظیم شود همچنین برای صادرات درست و مطلوب باید هزینه‌های تولید را نیز کاهش داد.

به گفته وی،‌ تولید کننده باید تلاش کند که با تولید کالای با کیفیت، صادرات کشور را قابل رقابت با کشورهای دنیا کند.

رادمنش کاهش پرداخت مالیات را در توسعه کارخانه‌ها تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: در استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری که در حال رشد هستند کاهش پرداخت‌های مالیاتی بسیار مهم است.
برچسب ها: تولید ، ملی ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.