سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف يک خودروي حامل سلاح و تجهيزات در "بقاع" لبنان/ جستجو براي خودروهاي بمب‌گذاري شده

ارتش لبنان يک خودروي حامل سلاح و تجهيزات نظامي را در منطقه هرمل واقع در بقاع شمالي در مرز سوريه کشف و سه سرنشين اين خودرو را بازداشت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا، فرماندهي ارتش لبنان در بيانيه اي اعلام کرد در چارچوب حفظ امنيت و ثبات در لبنان نيروهاي ارتش اين کشور بعد از ظهر ديروز يک خودروي حامل مقاديري سلاح سبک ، متوسط و نارنجک را توقيف و سه سرنشين آن را بازداشت کردند.

اين بيانيه مي افزايد: افراد دستگير شده به مراجع ذيربط ارجاع و تحقيقات در اين خصوص آغاز شد.

گفتني است، نيروهاي ارتش 23 اکتبر نيز چند سوري را که در تلاش بودند با يک خودروي حامل سلاح و تجهيزات نظامي به خاک لبنان نفوذ کنند در منطقه وادي حميد در شهرک عرسال واقع در بقاع شمالي بازداشت کردند.

انتشار گزارش هایی مبنی بر ورود دو خودرو بمب گذاری شده به لبنان ، نیروهای امنیتی این کشور را برای یافتن خودروها به تکاپو واداشته است.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی و ارتش لبنان تحقیقات خود را برای کشف و خنثی سازی این دو خودرو آغاز کرده اند. این منابع امنیتی در گفتگو با شبکه تلویزونی ال. بی. سی هدف احتمالی این خودروها را مناطق شیعه نشین ضاحیه جنوبی بیروت و همچنین بقاع در شرق لبنان پیش بینی کرده اند.

گفته می شود که نیروهای امنیتی اطلاعاتی در خصوص ویژگی های این دو خودرو در اختیار دارند.
برچسب ها: لبنان ، بقاع ، کشف ، سلاح ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.