سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری فریدونکنار:

اشتغال بخش گردشگری فریدونکنار پیگیری و مدیریت شود‌

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار خواستار تبیین بیش از پیش گونه‌های گردشگری شد و گفت: اشتغال گردشگری باید پیگیری و مدیریت شود.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  غلامرضا چشمه‌نور اظهار داشت: با توسعه فعالیت‌های جهانگردی زمینه برای ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

وی افزود: این امر برای کشورهایی که با جمعیت جوان و متقاضی روبه‌رو هستند بسیار مفید است و از هر 10 نفر توریست که وارد کشور میزبان می‌شود یک فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریدونکنار در تشریح گونه‌های گردشگری از گردشگری تفریحی که رایج‌ترین نوع جهانگردی است، نام برد.

وی گردشگری درمانی برای بهره‌گیری از آب‌های گرم معدنی یا برای بهره‌گیری از امکانات تشخیصی و درمانی مناطق دارای این ظرفیت و گردشگری مذهبی با زیارت، حج و سفرهای دینی را نیز به این لیست اضافه کرد.

به گفته چشمه‌نور، گردشگری بازاری سفر گردشی به منظور جانبی خرید و فروش کالا است و گردشگری همایشی نیز برای شرکت در همایش‌ها و بازدید از مناطق کاربرد دارد.

وی از گردشگری الکترونیک که در برگیرنده اطلاعات و انجام بخش اعظم سفر به صورت مجازی است، بوم‌گردی و اکوتوریسم با گردش در طبیعت و گردشگری ورزشی به منظور انجام ورزشی خاص یا مسابقات بین‌المللی نیز نام برد.

چشمه‌نور خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی درست، بیشتر و تبیین مفاهیم و گونه‌های گردشگری در راستای افزایش اشتغالزایی گردشگری گام برداشت.

وی از ظرفیت مطلوب منطقه برای تحقق این برنامه و لزوم هدف‌گذاری جدی در این حوزه خبر داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.