سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرانچار: حذف قهرمان در گام اول!/ جام حذفی جام شگفتی هاست

مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی با شکست برابر نفت آبادان با یکی از جام‌های این فصل خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،

 مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال
نفت آبادان یک – سپاهان صفر
ورزشگاه: تختی آبادان
گل‌: حمید طاهری فرد(۹۰)

اخطارها: شجاع خلیل زاده از سپاهان- رضا نیک نظر و حمید طاهری فرد از نفت آبادان
نفت آبادان: حسین آشنا، رضا نیک نظر، مرتضی غلامعلی تبار، کوشکی، مرداسی، حمید طاهری فرد، محسن حمیدی، جواد ضیغمی، حسین بغلانی، قادر افکاری و زاهدی(۹۰+۲- محمد میرزا سیدی)

سرمربی: ابراهیم قاسمپور
فولاد مبارکه سپاهان: رحمان احمدی، شجاع خلیل زاده، هادی عقیلی(۶۴- علی احمدی)، احسان حاج صفی، علی حمودی، امید ابراهیمی، امین جهان عالیان(۴۶- حسین پاپی)، اروین بولکو، یعقوب کریمی، آرش افشین و رادومیر جالوویچ(۷۵- محمد غلامی).
سرمربی: زلاتکو کرانچار
کادر داوری: روح الله شریفی، مهدی عالیقدر، محمد عطائی و ایرج احمدی
ناظر: عبداله باعزم
 
 شرح گل‌:
۱-۰(۹۰- نفت آبادان): کرنر ارسال زاهدی از سمت راست با ضربه سر طاهری فرد تبدیل به گل برتری آبادانی‌ها شد.

دقایق حساس:
دقیقه ۵- پاس در عمق سپاهانی‌ها به افشین رسید تا او را در موقعیتی تک به تک قرار دهد اما این مهاجم جوان پس از نواختن یک تک ضربه با توپ به اوت رفت تا موقعیت طلایی سپاهان با بدشانسی از بین برود.
دقیقه ۲۹- یک و دوی خوب افشین و ابراهیمی در پشت محوطه جریمه، ابراهیمی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه ابراهیمی با واکنش آشنا دور شد.
 
دقیقه ۵۲- کرنر ارسالی توسط حاج صفی را شجاع خلیل زاده با ضربه سر به سمت دروازه نفت زد که آشنا باز هم با جاگیری خوب توپ را گرفت.
دقیقه ۶۷- ضربه سر خلیل زاده روی کرنر ارسالی پاپی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
شگفتی در همان اولین بازی مدافع عنوان قهرمانی رخ داد جایی که سپاهان در اولین دیدار خود در جام حذفی برابر نفت آبادان شکست خورد تا بزرگترین شگفتی جام حذفی در این مرحله اتفاق بیافتد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در حالی که در مقابل یک تیم دسته اولی بازی می‌کردیم اما این تیم با بازی خوب خود با یک ضربه سر در دقایق پایانی ما را غافلگیر کرد.
 
زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش از نفت آبادان در کنفرانس خبری پس از این دیدار اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و هر تیمی در آن می‌تواند در آن دست به کار بزرگی بزند.
 
وی ادامه داد: سرنوشت این دیدار روی یک ضربه ایستگاهی و حرکت بازیکن صنعت نفت رقم خورد و ما را در واپسین دقایق این دیدار غافلگیر کرد.
 
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: وقتی یک تیم بزرگ مثل سپاهان به آبادان می‌رود مشخصاً تیم صنعت نفت انگیزه های فراوانی در مقابل این تیم دارد و نفت امروز به همین خاطر بازی خوبی در مقابل ما انجام داد.
 
کرانچار افزود: در نیمه اول موفق نشدیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و در نیمه دوم نیز صنعت نفت فشار زیادی به ما وارد کرد و موفق نیز بود.
 
وی در خصوص ناکامی‌های این تیم در چند هفته اخیر لیگ برتر عنوان کرد: در این چند هفته و پس از اتفاقات دیدار با پرسپولیس، در مقابل تیم‌های انتهای جدولی قرار گرفتیم که انگیزه زیادی برای تقابل با تیم ما را داشتند و این کار را برای ما سخت کرده بود.
 
سرمربی تیم سپاهان اصفهان ابراز داشت: تیم صنعت نفت با بازی که امروز انجام داد، نشان داد که با تمام قلب خود آماده صعود به لیگ برتر است.
 
كرانچار در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که آبادانی ها در ادامه راه موفق باشند و با بازی خوبی که از این تیم مشاهده کردیم، آنان بتوانند در سریعاً به لیگ برتر فوتبال کشور راه پیدا کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.